HMI erfaring

7

7rots51

Guest
Hej
Hvis du har arbejdet et helt specielt software til en industerial projekt, bedes du give mig navnet på den software, og din mening om results.Is at tilfredsstillende? Er der noget problem?

Jeg vil bruge din erfaring til at vælge en god HMI værktøj.Farvel

Jeg har en vis erfaring i Wonderware In Touch.
Jeg kan sige, at In Touch tilladelser til at gøre Everithing du ønsker, og er meget nem at arbejde med.
På den anden side, ved jeg ikke noget andet, så jeg kan ikke sammenligne.

Andre ting, er meget dyrt.Hvis du ønsker at bruge I / O drivere til differents PLC'er du skal til at købe de drivere, og den komplette løsning kan være meget dyrt.

Jeg har brugt to HMIs primært og har dabbled i nogle få andre.

Jeg vil sige, den første ting at se på, er ansøgningen, nogle er bedre for visse applikationer (og PLC'er) ... osv.

Wonderware's InTouch er en anstændig vare.It's popularitet gør det meget nemmere at finde støtte efter behov.Jeg tror, at scriptmotor i Wonderware stinker.Det har ikke ændret sig (til VBA, ligesom et par andre) i mange år.Det kan være clumbsy bruge til at gange.

Jeg har brugt GE's Cimplicity, men kun med GE PLC'er.Jeg personligt kan lide det.Det kan være kompliceret at lære, men er ganske kraftige.Den bruger en VBA scriptmaskine så specielle komponenter og ActiveX-objekter er meget let bygget og faldt i ansøgningen.Nogle gange har jeg haft svært ved at finde svar på hårde problemer.

Intellution gør en god HMI.Jeg har ikke brugt det for meget, men det fungerede godt for det, jeg prøvede at opnå.Rigtig god støtte og alsidig.

Parker gør en cheapo MMI, rå grafik, mindre fleksibilitet, og meget lidt støtte, men skidt billige.

Jeg har brugt Automation Direkte HMI demo.Jeg kunne godt lide det ganske lidt.Jeg har fundet god støtte fra andre produkter af deres.Buti aldrig udviklet en egentlig ansøgning.

Hope this helps.

hej

Jeg har brugt WinCC 5,0 af Siemens S7-314IFM CPU.

det er meget kraftfuld en b / c det er også fra Siemens.af den måde, med hvad plc do u planlægger at bruge ur HMI?

hilsen

Jeg vil kun bruge Advantech ADAM4000 I / O-kort (RS485 med Modbus RTU protokol).

Er WINCC støtte Modbus RTU?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back