D
dr_serious
Guest
Jeg har en gammel bærbar 15,4 "LCD-skærm, at jeg konverteret til en skærm med en controller [/URL]. Jeg planlægger at bruge denne skærm som en skærm for at se et signal, som jeg recive fra en Wirless sender. Men når mit signal er for langt fra kilden i mister billedet og min skærm går i signalet tabt eller blå skærm, indtil jeg recive et nyt signal. Men hver gang jeg får signalet tilbage theres en anden forsinkelse, indtil jeg får billedet tilbage becouse skærmen er langsom tror jeg. nu im udkig efter en løsning at narre det signal, at skærmen bliver med en anden støjsignal. Så når jeg mister signalet skærmen wil få støj og dont mister gå i noget signal tilstand ... Kan fyre pege mig i den rigtige retning med en kreds eller noget? Signalet modtager jeg en video af et live kamera NTSC: 510 (H) * 492 (V) eller PAL:. 500 (H) * 582 (V) (jeg ville hellere have det til at virke med PAL så NTSC) har jeg en grundlæggende forståelse for elektronik / kredsløb, men jeg har helt uden viden om videodata. Thx