Hold din skærm ud af blå / Lost Signal skærm

D

dr_serious

Guest
Jeg har en gammel bærbar 15,4 "LCD-skærm, at jeg konverteret til en skærm med en controller [/URL]. Jeg planlægger at bruge denne skærm som en skærm for at se et signal, som jeg recive fra en Wirless sender. Men når mit signal er for langt fra kilden i mister billedet og min skærm går i signalet tabt eller blå skærm, indtil jeg recive et nyt signal. Men hver gang jeg får signalet tilbage theres en anden forsinkelse, indtil jeg får billedet tilbage becouse skærmen er langsom tror jeg. nu im udkig efter en løsning at narre det signal, at skærmen bliver med en anden støjsignal. Så når jeg mister signalet skærmen wil få støj og dont mister gå i noget signal tilstand ... Kan fyre pege mig i den rigtige retning med en kreds eller noget? Signalet modtager jeg en video af et live kamera NTSC: 510 (H) * 492 (V) eller PAL:. 500 (H) * 582 (V) (jeg ville hellere have det til at virke med PAL så NTSC) har jeg en grundlæggende forståelse for elektronik / kredsløb, men jeg har helt uden viden om videodata. Thx

Der kan være en linje på en printplade inde, som ændrer tilstand, når et gyldigt signal, der kommer i. Hvis du kunne binde denne linie Hi eller Lo (alt efter hvad der er behov for), så er du måske tvinge skærmen til altid at vise, hvad er indgående. Men det virker måske ikke heller. Digital transmission er ikke ligesom analog transmission. Vi har analog videoen, der viser en blå skærm, når intet signal er på et bånd, der afspilles. Hvis jeg hurtigt spiller frem eller tilbage, det er når jeg ser sneen på båndet. Men med digital, hvis signalet er uegnet, kan den digitale skærmen ikke engang vise sne. Sne er ikke meningen at være en del af den digitale ordforråd. Det kan vise det sidste modtagne billede, med blok paradoksproblemer eller pixelering eller andre mærkelige effekter. Fra min lille erfaring med digitalt udstyr, når den mister signalet, vil der være et øjebliks pause, mens den kontrollerer, om en erhvervet signalet er stærkt nok og konsekvent nok til at blive vist. Med andre ord kan det ikke fungere, hvis du rig et signal generator på samme receptionen frekvens, enten inde i skærmen eller som en trådløs. Din skærm vil sandsynligvis foretage den samme længde af forsinkelse, da det skifter mellem din datakilde og dit alternativ kilde.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back