holdning til rådighed for test ingeniør i Pune (Indien)

A

Abhishekabs

Guest
Hej venner,
Der er 2 ledige stillinger hos velkendte bilindustrien MNC i Pune.

1.Senior Test Koordinator
2.Test Engineer

Begge holdning maskinindustrien baggrund er at foretrække.Test Engineer:position Fokus:
Planlægning, forberedelse, gennemførelse og analyse af prøver af bil-interiør samlinger og komponenter.Udvikle Lear Indien testcenter og styre alle de store testaktiviteter i huset.

Uddannelse: BE (mekanisk eller Production) eller DME med større erfaring

Erfaring: 4 års erfaring (2 år i Seat test).Vil blive foretrukket til den kandidat fra bilindustrien og Plant baggrund.Særdeles gode kommunikationsevner, herunder engelsk, hindi og marathi.Der arbejder i skiftehold.Grundlæggende kendskab til TS 16949 / ISO 14001.Seat afprøvning / validering nødvendige viden.Senior Test KoordinatorPosition Fokus:
Ansvarlig for at skabe, udførelse, rapportering og kontrol med omkostningerne af konstruktions-og produktkvalitet Validering planen.

Uddannelse: BE (mekanisk eller Production)

Erfaring: 5 års erfaring (2 -3 år i Seat test).Vil blive foretrukket til den kandidat fra bilindustrien og Plant baggrund.Særdeles gode kommunikationsevner, herunder engelsk, hindi og marathi.Grundlæggende kendskab til TS 16949 / ISO 14001.Kommercielle færdigheder, Seat afprøvning / validering nødvendige viden.Hvis nogen af jer er interesseret så send mig dine oplysninger med cv.
Send mig Personlig besked i dette forum.
Jeg vil sende den passende genoptage vores HR & få Beck til dig, hvis cv er kort nævnt.Thanks & BR,

Abhishekabs

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back