Hoover 913

A

arckuss

Guest
Ender ikke det valgte program "Uld" Ender ikke det valgte program vaske uld-købte et par dage havde jeg en vaskemaskine temu.Poprzednio Blomberg. Nu har jeg en Hoover, der sluttet 913 som tidligere pralke.Nowa gamle vaskemaskine i programmet, men også indsamler vand efter indsamlingen, da jeg hørte vand slange fluerne spustowym.Wyswietlacz vise slutningen af for et ansigt vasket vask, det så samler vandet og lad gå-ikke henvendte sig til skylning programmet wirowania.Myslalem derefter over flere dage, som ikke kan tak.Wyciaglem udvandringen og slangen ind i badet jeg give hele programmet gik ordentligt igennem, og sluttede som jeg vidste, at min czasem.Juz afstrømning er ond sker under vandet var drænet wanna.Spust fleksibel tube-slip ikke var korrekt. Konklusionen heraf, at maskinen skal fik luft ind i vaskemaskinen afløbsslangen zasyfonowanego, ventilen har ikke lukke og maskinen mener, at han har vand i karret og holder mig i august varmer tændes, fordi den skal varme op til en passende temperatur, vi har sat i Derefter skal programmet få vandet igen, fordi en stat igen falder, og så videre. Afløbsslangen skal fremgå af luften efter dræne vandet-how til at forblive i vandet vask gennemfører programmet fejlagtigt. Det er min observation i de nye købte maskinen. Førstnævnte er ikke sådan noget som ikke dzialo.Musialem konvertere et fald afstrømning i hele forløbet af karret flere fliz.Zastosowany Gietki demontarzem Wez kan ikke foldes-vand skal løbe den helt.
 

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back
Top