How To Make A *. DRL File

S

saeedakhan

Guest
Jeg vil gerne vide om, hvordan du gør. DRL fil i OrCAD.

Gå til Indstillinger -> Post proces indstillinger, skal du dobbeltklikke på det lag, hvor du vil bore fil og under otions vælge Opret drill filer.
End at gå til Auto -> Kør post processor.
Det wil oprette Gerber filer og NC bore med tap forlængelse af forgyldt og NPT forlængelse af ikke-belagte huller.

Hope this helps,

Held og lykke

hej
*. kørelys er ikke muligt i OrCAD layout.det er muligt gennem trædepuderne powerpcb.
u kan generere *. tap-fil, som er NC bore data

Du kan gøre *. DRL-filen til DRILL lag i layout ved hjælp af en lidt hacking:

I Post Process Indstilling vælge, for eksempel, DRD lag.Så højre klik -> Ny.
I den nye plot output du nødt til at sætte *. HOL stedet at af *. DRD (jeg opfundet dette navn .. du kunne bruge *. kørelys men. DRL bruges til en anden tipe af fil i layout).
Nu har du til Spar Post Processing opsætning, gør højreklik.
Derefter åbne *. pps fil med og hex-editor (for eksempel HexEdit).du vil se en "bank af data" for hvert lag.Du kan ikke læse næsten alt, men det er muligt at læse kaldenavnet på laget (DRD, for eksempel) ..Gå til slutningen af filen ..Du kan se to "banker af data" var det skriftlige DRD (den ene er den oprindelige og den sidste er, at du havde skabt.).Erstat DRD til kørelys i denne bank.(Normalt ser det ud til 2 gange).Gem filen og luk Hex Editor.
Nu kan du Load Post Processing Setup.Det appers intet er ændret, men magisk nu *. HOL er knyttet til DRL lag, og hvis du gør Preview af den (højre klik) kan du se det!
Nu vil *. HOL fil genereres og du kan bruge det normalt med GerbTool.
Når du har oprettet din *. pps fil, du kan bruge det til andre bestyrelser, uden at det er nødvendigt at hex-edit igen.
Jeg coul sende det via e-mail, hvis du beder om.send mig du e-mail ved privat besked.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back