HP DJ690C - sløret print.

F

fachman

Guest
Historien er sat på den oprindelige sort blæk, fordi jeg bruger kolorunie gerne hver femte passage hovedet trukket bag en tynd nål fra begyndelsen af en linje eller andet sted i den midterste del, er sløret i form af en sådan bøde linje.Kombination af afstanden mellem kortets hoved kan ikke, hvad coif?

Jeg havde det samme obiaw den HP670 har hjulpet udveksling af elektroniske tavler: (

Clean Print Cartridge For alle dyser srukują og ikke have denne virkning, måske dette store svamp til rengøring er et must, fordi jeg ikke rigtig, hvad det er, og det kan ikke være hylende.

eller måske en ambulance stak nedenunder August
nogle trash, hår og tiltrækker et klart behov for en ambulance.

Jeg havde sådan en sag.Vin er når der skiftes til prowanicy hvor den skal hoved det Letko stige fra den del, der udvisker

Rens encoder strip eller bånd-positionering, en bar for ambulancen, undertiden meget mærkelige ting vil ske, da det er snavset eller slidt ...
Dette er grundlaget for vedligeholdelse / reparation af HP-s ...

Med venlig hilsen!

I denne type printere, ofte limet til bunden af vognen til støv fra papiret.Hvordan at indsamle flere og pozlepia blæk er at skabe en "piskeris", som beskidt prints.Bedste for at fjerne blækpatronerne og rengør ambulance fra bunden.Klud eller endda toiletpapir.

Kierlan skrev:

I denne type printere, ofte limet til bunden af vognen til støv fra papiret.
Hvordan at indsamle flere og pozlepia blæk er at skabe en "piskeris", som beskidt prints.
Bedste for at fjerne blækpatronerne og rengør ambulance fra bunden.
Klud eller endda toiletpapir.

Hmm ..alt tykkere papir til dem endnu mere udvisket, alt przeczyszczone, medmindre du har brug for noget dekorativt til at flytte, så prøv denne guide.

Inden du fjerner hegnet, skal du altid kontrollere den position, som de burde være på depositum og derefter disse problemer ikke opstår - det sparer tid og nerver:)

Jeg havde lige så god og vedligeholdelse er klar dokładie ambulance med hoved (især fra bunden) hjælper 100%

Sorisk at jeg chow !!!!!!!!!!!!!men jeg kan se branchefolk fra c 690
Jeg pytanko, model betyder dette ikke papir, går testen og er forbundet til comp - hvad kan det være = hilse

ertes skrev:

Sorisk at jeg chow !!!!!!!!!!!!!
men jeg kan se fagfolk fra 690 c

Jeg pytanko, er denne model ikke papir, går testen og er forbundet til comp - hvad kan det være = hilse

Jeg tror, du bør ikke kun rense printhovedet selv, men også på anklagebænken - dette viskelæder (ofte højre side af svampen, hvor lander kardridż foreslår at gøre med fjernet dække alt pænt synlige., Rengøring af encoder strip synes at have meget at intet at gøre med det udskriftskvaliteten (men kan), heem og hvordan det kan ikke bord på ambulancen rengøringsklude papir fra bunden (og hoved [kun meget forsigtigt: oops:, dunk og ikke gnide J]) i de fleste tilfælde hjælper.

Jeg tror, at emnet er udtømt, og på grund af at han startede nu lukket.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back