HP iPAQ hx2490b ROM ændre

I

ipaq hx2490b

Guest
Hej,
Er der nogen der kan få adgang til HP iPAQ 2490b rom, der ikke kontrollerer version?
Jeg har en tysk version af softwaren og ønsker at ændre det til engelsk, desværre rom'er til rådighed på HP checke ind og ikke giver mulighed for en ændring.
Måske er der en anden måde at erstatte rom?
 
Ja, download de to opdateringer - tysk og engelsk, tysk brande efter behandling af enheden (før blinker) erstatter filen med Roma (selvfølgelig behøver jeg ikke at nævne, at den forbedrede potentielle forskelle i navnet) i. ..kan flash ..
 
bevist en god måde for iPAQ 6515 med De også vil
Med hensyn til substitution CEOS.nbf fil, og du vil finde en beskrivelse EXTROM.nbf topic1103998.html
 
Kitor Tak for den rådgivning.Det virkede.Jeg har allerede den engelske version nu tid for hende spolszczenie:) Jeg fandt nogle rom med WM6.1 version for hx2xxx og polske caby for en elevator.Desværre har jeg ikke ønsker at opdatere systemet, på trods af overholdelse sprog.Måske nu problemet ligger i, at den version er hx2xxx og jeg har brug hx2xxxb.
Hvis nogen ved, hvor du kan hente info behage.Eller har nogen mWritera 2,5 så behøver du ikke at opdatere elevator og bare spolszczyć nuværende system?
 
For dem med bogstavet "b" i slutningen af en aksel, der var ikke ønsker at opgradere.Jeg foreslår at læse emne: http://pdaclub.pl/forum/index.php?topic=81996.0

Som for mwritera - første der ikke har bedt om ulovlig software, og for det andet, sådan Polonization bremser systemet og påvirke dets stabilitet.
 
Og endelig den helt klart: D Efter mange kampe og endelig vandt krigen med min iPAQ-IEM.
Jeg har nu WM6.1, og når produktivitetsvækst.Hertil kommer, at ændre systemet uden problemer ipaq lyder efter 6 4GB SDHC-kort gør det ikke med WM5.
IPAQ med bogstavet "b" det vil opdatere uden problemer, forudsat at det blinker mode "hvid skærm" (Friends iTask magt og reset, hvordan du gør en hvid Callendar).
I denne tilstand ophører med at klamre sig til, noget, som han bare ikke passer kan du flash enhver Rom.
Jeg personligt kontrolleret hjulet 10, men den bedste var den http://rapidshare.com/files/115083175/__READY.rar.html pass: xdadev trods alt, det er godt at lave en skrap reset PS FORMAT.Jeg kan ikke anbefale spolszczania WM6.1 tilgængelig på nettet ikke, medmindre du ikke har brug for Bluetooth, da der efter spolszczeniu desværre ikke arbejde.Desuden er spolszczenie om jeg kun kan ønske dig held og lykke:) alle, der ønsker at spille i at ændre systemet.
 
Citat:

Med hensyn til substitution CEOS.nbf fil, og du vil finde en beskrivelse EXTROM.nbf
 
nogen hjælpe mig?nødt til at skrive system, der er på linket ovenfor, jeg har en ipaq 2490b Ikke rigtig, og jeg ved hvordan du går om at gøre dette?har brug for en synkronisering med din computer?
 
Opdater emne.Jeg har lige købt en iPAQ 2490 og WM 2003 SE Jeg ville gerne have ændret på WM 6,1 sofcik spørgsmålet, fordi jeg ikke har gjort det endnu, efter at aktivere programmet for at skrive ovennævnte kontrol for at se om det passer blød og hvad næste for øjeblikket endnu ikke er fyret nogen myki, eller blot bekræfte og flyver til henvende sig til enden.Jeg ønsker ikke uwalić god morgen nyt legetøj;), jeg har jumper på Asus board er en ppc jeg læste en potrzebne.Podane links, men nu har jeg en frygtelig rod;).

Tak for hints??Jeg tog en chance WGRAŁEM WORKS
 
http://rom-releases.blogspot.com/
På denne side fandt jeg til hp 2490 rom med win mob 6,5 værker og er ok
 

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back
Top