HR

R

raadek1990

Guest
Hej.
Jeg har det alpine forstærker MRP-f242
2 kanaler af røret er sat i de 2 andre jeg ønskede at tilslutte højttalerne
Det forekommer mig, at det ville være bedst at købe noget jeg leder efter nogle Alpine 6x9, der er klar spilles:
ikke charczało
og ikke syczki skreg ved den høje vokal:)
Jeg ønsker at tilbringe nogle 200zł uden shipping medmindre medierne får en:)
foran min Sony XS-F1736SE
Hvad vil du anbefale?:)

Korrekt Orta i emnet.
Hvordan du planlægger at bruge på højttalere 200zł HR til lke, vælge noget, fordi der i denne prisklasse i denne klasse vil du ikke finde højttalere afsløringer.

Bestemt ikke købe nogen peiying, Bushman og resten af Kina, og bankede en Blaupunkt stormand, fordi de spiller stramt.Vis:
HELIX E-169
Sinuslive SL240c
JBL GT5-963
Hertz dcx 690
Rockford Fosgate Prime R1693

slavwek.ie skrev:Hvordan du planlægger at bruge på højttalere 200zł HR til lke, vælge noget, fordi der i denne prisklasse i denne klasse vil du ikke finde højttalere afsløringer.

Hvis 200zł wychaczysz stimulanser er dem

Rockford Fosgate Prime R1693

Rockford formentlig en af de få virksomheder i verden du grin særligt udstyr og vigtigst af kvalitet og ægte.Ligesom spiller skriver.Det har 40 watt og er nok.Og ikke som helixach med 80 watt og de spiller mere roligt end Rockfordy: D

nazgot skrev:Rockford formentlig en af de få virksomheder i verden du grin særligt udstyr og vigtigst af kvalitet og ægte.
Ligesom spiller skriver.
Det har 40 watt og er nok.
Og ikke som helixach med 80 watt og de spiller mere stille end Rockfordy: D

Derhjemme tonsil bedre end JBL?Niepowiedziałbym.Nice overrasker mig es250p JBL eller sådan noget.Jeg havde lejlighed til at lytte til nogle Paradigm med en lignende pris og et bedre indtryk på mig var en JBL.

nazgot skrev:

Derhjemme tonsil bedre end JBL?
Niepowiedziałbym.
Nice overrasker mig es250p JBL eller sådan noget.
Jeg havde lejlighed til at lytte til nogle Paradigm med en lignende pris og et bedre indtryk på mig var en JBL.

Hvis jeg skulle købe et stereoanlæg for 1500zł eller 2 kolonne (np.Altus A300) er en 1000zł jeg hellere gøre.

Witam.Ja jeg i den bageste hylde 2 magnaty 20cm 3-vejs serien af magt og klager ikke kan heller ikke passere alle producentens vare, fordi han ikke er nogle serier wyszła.Oczywiscie sammenligning med Rockford ikke har, men ikke narre os selv, at forskellen i musik meget godt hvis vi ikke føler en Blaupunkt radio og forstærker for første 240zł eller en anden: D også udstyret skal der også tages uwagę.Glosniki for mig at virkelig Excel som anstændigt som jeg købte dem, fordi der var ingen vej tilbage nu, er en virkelig stor poprawa.Głosniki maj efter 80rms også lavet en god og helt sikkert den amp vil være godt

bambino_81 skrev:

Selvfølgelig gør sammenligninger med Rockford ikke har, men ikke narre os selv, at forskellen i musikken heller ikke for meget, hvis vi føler, at vi har Blaupunkt radio og forstærker for første 240zł eller en anden: D eller udstyr skal også tages i betragtning.

Witam.Uwierz at disse 20 vil få samme magnet som kurven med æg og afgjort større indflydelse end i de 20: D

Når jeg havde maluchu og ikke klaget (antal 859.834.883)

kaczorjunior85 skrev:

Når jeg havde maluchu og ikke klaget (antal 859.834.883)

Tak til alle for jeres svar:) Jeg tror, det handler om lukket.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back