hspice og awaves problem

Y

yushen_yang

Guest
Hej Alle,

Jeg plejede Hspice at gøre ac feje for måling Op Amp frekvensgang og plot resultatet på Awaves.men jeg har problem at ændre x-aksen form lineære skala til log-skala.

Er der nogen kontrol erklæring, jeg kan bruge til at ændre det.Jeg har søge på Hspice manualen for flere timer.På forhånd tak.

YuShen

 
Po premierze karty graficznej GeForce GTX 980 NVIDIA w końcu postanowiła zweryfikować cenę flagowego produktu, jakim jest model GeForce GTX TITAN-Z. Do tej pory kosztował on 3000 dolarów, co jest ceną bardzo wysoką, zważywszy na fakt, że cztery karty GeForce GTX 980 pracujące w trybie 4-way SLI można kupić w cenie około 2200 dolarów. Dlatego też NV...

Read more...
 
Bare højreklik på awanwaves vinduet og i pop down menuen vælge sæt skala til logaritmisk.

 
desværre er der ikke denne mulighed i awaves.Denne hvorfor jeg prøve at finde kommando i Hspice

YuShen

 
Du bør se på awave manu.
Højreklik på x-aksen og vælg log ...

 
Undskyld, min fejl.Jeg kun forsøge at klikke på handlingen, men ikke på x-aksen.

YuShen

 
Jeg har brug for Awaves manual.Enhver, der har denne brugsanvisning?

 
her er det
Beklager, men du skal logge ind for at se denne vedhæftede fil

 
Til Shake2004,
Mange tak.Det er, hvad jeg ønsker.Men det er 2002-versionen, er der nogen forskel mellem 2005 og 2002?

 
Til jinxingsun,
Hvad er kosmos-rækkevidde?Hvor kan jeg få en kopi af dette værktøj?

 

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back
Top