hspice simulator fra IC50

S

Sv

Guest
Hej,
Jeg har et problem med IC5 under Linux.
Jeg har forsøgt at simulere med hspice og ikke med spøgelse.
Men jeg har fundet et problem i hele kadencen mappe eksisterer ikke "hspice.exe"
Jeg har mistet en nat på at finde en løsning, og jeg fandt dette: i / bin findes kun "hspice" fil og ikke "hspice.exe".
"hspice" er kun et script, der kalder det "hspice.exe".
og fordi filen "hspice.exe" er der ikke giver et mesage som denne "variable skal begynde med et bogstav"

Fortæl mig, hvor kan jeg fundet "hspice.exe" fil.Hvis nogen har det bedes sendt den.

Thanke du

Du skal installere hspice bløde.Det betyder ikke fulgte med IC50, det
er fra synopysy.
Bastos

mener du, at jeg kun kopi "hspice" fra HSPICE til IC-mappe og omdøb den "hspice.exe" ???!?!??!

synes at være for nemt ....

hej,

bastos4321 har ret.skal du installere HSP1CE (Linux version) og indstille alle de nødvendige miljø-variabler.Jeg tror, at der er nogle stillinger her, hvor denne procedure er beskrevet.
generelt er der en direkte simulation tilgang (hvis du bruger s / forventer / re) og en sokkel simulation tilgang (for alle andre simulatorer).så du er nødt til at oprette ic5 på den måde, at den bruger HSP1CE i stedet for s / forventer / re.Jeg har ikke prøve dette før, men jeg har læst det i dokumentet anasimhelp.pdf (ic5_install_dir/doc/anasimhelp /).Hilsner,
hqqh

Det
er den strategi for den anden type af simulatorer som Eldo, hsim osv. Installér simulator, hvor du ønsker, og derefter indstille miljøvariabler.

Bastos

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back