hud virkning i PCB

E

eswar_babu77

Guest
Kan nogen forklare mig, hvad der er hud-effekt, og hvordan det påvirker PCB layout.

Huden virkning er den tendens til luftfartsselskaber (elektroner) til at flyde nær overfladen (huden) af dirigent.Alt det betyder, at koncentrationen af strømmen er hovedsagelig på ydersiden af dirigent, således hele tværsnitsareal af dirigenten ikke bruges til nuværende transport.
Hvis du laver RF ting, eller en virkelig høj frekvens ting, så det måske værd at undersøge, ellers ville jeg ikke gider.Bare gør dine numre så bredt som er fornuftigt.

Jeg tror, det vedrører, med den kendsgerning, at vi er sikkert inde i bilen, når der er tordenvejr.Samme teori gælder.Hvis du laver den høje hastighed ting, en anden fænomener er værd at kigge på det også, hvilket er dielektrisk tab.Jeg tror, dette 2 tab bidrage til den samlede 80-90% af det samlede tab.

laststep skrev:

Jeg tror, det vedrører, med den kendsgerning, at vi er sikkert inde i bilen, når der er tordenvejr.
Samme teori gælder.
Hvis du laver den høje hastighed ting, en anden fænomener er værd at kigge på det også, hvilket er dielektrisk tab.
Jeg tror, dette 2 tab bidrage til den samlede 80-90% af det samlede tab.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back