hukommelse fordele og waveplay i C + +

R

r2d2droids

Guest
Hvordan kan jeg tildele hukommelse fyldte den 8 bytes data, der indberettes form USB-enhed og afspille denne buffer i C + +. nogen kode? hvordan kan jeg gøre dette. behage hjælp ...

Er det hvad du spørger? 1. Tildele 8 bytes af hukommelse 2. Få 8 byte fra USB-porten / enheden 3. Indlæs 8 byte i den allokerede hukommelse 4. Spil de 8 bytes som en bølge fil 5. Gør det hele i C + + Hvis ja, hvad gør de 8 bytes repræsenterer? En bølge fil har et bestemt format, og du bliver nødt til at bygge den fulde bølge fil. 8 bytes vil lyde som en 'tic ", hvis det. Måske nogle mere info ville hjælpe

thx for svar, det skal være sådan; 1.allocate 1024 bytes af hukommelse 2.read 128 gange USB-enhed og få 8 byte fra det hver gang 3.load datas ind allokerede hukommelse 4.play på 1024 bytes registrerede data som en bølge fil 5. og gøre det i C + +: D jeg forsøger at gøre usb audio streaming. Jeg skrev en masse koder, men ingenting. i mit projekt. PIC Uc får de analoge lydsignaler og forvandler det digitale data. sender det FT232 usb-seriel konverter via USART. og derefter konverter sender det til PC. hidtil er det ok. men så jeg kunne gøre dette som det samme succes. behage hjælp.

Hvad mener du med "ingenting" sker. Kan du spore det program eller bruge fejlsøgning at afgøre, om de data, du sender til lydkortet virkelig er ved at ændre? Har du tjekker Audio Control Panel? Hvis du ikke har produktionen del af mixeren konfigureret korrekt, vil du ikke høre noget !!!!!!!!! Dobbeltklik på højttaler ikonet på proceslinjen. Derefter Valg: Egenskaber. Kontroller afspilning knappen. Derefter på OK. Nu indstiller lydstyrken skydere for Master Volume og Wave til max og ikke undertrykt. Måske dette vil hjælpe.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back