hurtigt svar er behov

I

installer2001

Guest
hello Genius fyre ...

Plz hjælp mig med at løse ma problem ....
Sir Jeg ønsker at øge min transmission længde ........Jeg har brugt RS-232 til RS-485 konverter ..... Hvordan vil jeg forbinde disse 2 stik 2 gther .... plz se vedlagte billede og hjælpe mig så hurtigt som muligttak .............
Beklager, men du skal login for at se denne tilslutningskrav

D / A med D / A
D-/ A med D-/ A
GND med GND
8 V med
8 V

Det eneste er meget importat at vide: RS-232 er en fuld duplex-kommunikation.RS-485 er halv duplex.Du kan ikke overføre i begge retninger på samme tid.

Sir,
Så hvad jeg har at gøre med henblik på at gøre mit kredsløb i driftstilstand ..............

Hvordan dette problem med fuld duplex og halv duplex vil blive løst

Plz svar ....

Har du virkelig har brug for fuld duplex?

Ret sollution bruger RS-422, ikke RS-485.

Hvis du har brug for fuld duplex, og stadig ønsker at bruge RS-485.Du skal købe yderligere to RS-232 RS485 omdannere.Og bruge Transmit RS232 Pin fra en af havn i en af konverteren, og i den anden side konverteren tilsluttet det bruge RX pin af RS232.De andre to RS485 omdannere, skal bruge det modsatte ben.Så hvis den første RS232 port bruge TX pin, for det andet konverterens skal bruge RX bens, og i den anden side af wiren, skal putted de TX benet på den anden RS232

Respekteres pEnricokan u plz forklare mere detaljeret plz ......

Og hvis det er muligt kan u uploade nogle billeder ..... for, hvordan du tilslutter yderligere 2 omdannere ..... plz plz svar ....

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back