Hvad Antenne til Huawei e156g

B

b

Guest
Hej jeg vil gerne spørge, hvad du skal købe til antennen ovenstående modem, hvis det betyder noget, at internettet er iPlusie dækning derhjemme Jeg har to internet linier meget muslinger, og i bekræftende fald montere antennen så vidt angår dækningen er forbedret, og hvorvidt internettet vil gå hurtigere?

Jeg ønsker at tilbringe beløbet er 70 porto på spil kun allegro

Med venlig hilsen
 
Det beløb, du ønsker at bruge er ikke nok til en god antenne til det modem, du kan købe en billig antenne til 70 zł men du er meget heldig at udvide din rækkevidde til en hak. Jeg anbefaler, at du ANTENNA TUBE UMTS antenne 13dBi panelantenne Bredbånd eller 14 dB personligt tage dette første, nu har jeg fuld dækning, det eneste jeg var nødt til at afsætte tid til den nøjagtige placering af antennen.
 
Internet multi dig, fordi for nogle BTS er optaget. Sæt dit modem i vindueskarmen. Du bruger en ansøgning fra iPlus?
 
Du kan tage en retningsbestemt f.eks: 806144762, 802837840
Du vil få en 96-98% interval. Det bedste er monteret på det højeste punkt i retning af den videregivende antenne som skorstenen.
Tuba har kun lidt mere båndbredde.
 
<table width="90%" cellspacing="1" cellpadding="3" border="0" align="center"><tr><td> <b>blackmolo skrev:</b> </td></tr><tr><td class="quote"> Internet multi dig, fordi for nogle BTS er optaget. Sæt dit modem i vindueskarmen. Du bruger en ansøgning fra iPlus? </td></tr></table>

Hvis du kan sige noget mere om det, fordi det kan være nyttigt for mig
 

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back
Top