Hvad array antenner

S

Sumy Jose

Guest
Hej alle,
Jeg forsøgte at simulere et array antenne som jeg startede med simulering af individuelle patches.when jeg simualted det individuelt, det var resonating på en bestemt frekvens i HFSS.I designet en power divider for array antenne, som også blev resonating på samme frekvens. Dette skete i IE3D.But når jeg kombineret plastrene og magt skillevæg til at danne et array, RESONANSFREKVENS skiftede til en lavere frekvens. kan nogen venligst forklare mig, hvorfor dette er happening.I 'm en nybegynder i EM Design.
Tak,
Sumy

Hi-, Sumy: Hvor meget flytte resonansfrekvens er?Hvis dette skift er lille, er det normalt.Ligesom du tilslutte en fødeledning til en antenne, hvis fødeledning lidt ned på 50 ohm eller ohm, du ønsker at normalisere kan resonant frekvens skift lidt, og de matchende kan variere lidt.Dette er normalt.

Impedans matchning er et problem for det.Nogle gange kan vi bruge indutor og kondensator til at matche impedans.

Hej,
Thanx a lot for din replies.Jian, skiftet er lille only.let mig prøve for et bedre match af foderet linje.
Thanx,
Sumy

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back