Hvad betyder det, at output buffer på VCO er i stand til at køre 50 ohm belastning?

E

eric0825

Guest
Jeg har studeret nogle IEEE papirer, der siger "output buffer er i stand til at køre 50Ω belastning", gør det betyder udgangsimpedans af bufferen skal matches til 50Ω? eller en anden mening?

Hej, jeg tror du har ret. almindelighed er udgangsbufferen konstrueret til at drive visse offchip transmissionslinier, som har en karakteristisk impedans Z0 = 50ohm. held og lykke. jeff.yan

Hej Det betyder belastningen ved outbuf er 50 ohm. Tak

til eric0825 hi mand, jeg studerer output buffer på VCO, kunne u giver mig nogle henvisning papir! tak meget!

Kilde følgesvend er den hyppigst anvendte topologi, har jeg set nogle modificeret Edtion af kilde medløber som bias-T struktur. Det følgende er reference: NHW Fong, JO Plouchart, N. Zamdmer, D. Liu, LF Wagner, C. Plett, og NG Tarr, "En 1-V 3,8 til 5,7-GHz Wide-Band VCO med differentielt Tunet Akkumulering MOS Varactors til Comon-mode støj afvisning i CMOS SOI teknologi ", IEEE Trans. om Microwave Theory and Techniques, bd. 51 (8), pp. 1952-1959, august 2003. Jeg har hørt, at open-drain også kunne bruges som output buffer, men jeg har ikke finde nogen reference nævnt om det.

Udgangsbufferen kun anvendes som driver at generere tilstrækkelig strøm til at drive off-chip 50 ohm. sædvanligvis off-chip transmissionslinie er 50 ohm, som er den samme som den belastning resisitor. så du kan simulere det som en 50 ohm belastning direkte.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back