Hvad betyder "indpakning" står for?

A

ajhsu

Guest
Jeg så en blok med navnet "indpakning" i chippen system diagram.
Kunne nogen rådgive hvad betyder det?
Tak.

Du kan tage det som en bro, der forbinder to forskellige grænseflader!Selvfølgelig, at begrebet broen ikke kun forbinder to forskellige grænseflader, f.eks PCI-bro.

En indpakning er nogle gange bare at henvise til en mindre blok anvendes til at forbinde den aktuelle inferface til den nye grænseflade, således at disse to forskellige grænseflader kan være commnunicated nu!Dette ofter sker, når du køber en off-the-shelf IP, der ikke er kompatibel med din nuværende bus!For eksempel, en Wishbone interface og en AHB interface!

Når Wrapper er temmelig robust / funktionel / konfigurerbare, nu kan opfattes det som en Birdge, mere suitble!Måske helpful!

Thomson

Wrapper er noget, som hjælper med tilslutninger,

For eksempel skal jeg gøre memBIST, i dette tilfælde er jeg nødt til at adskille de funktionelle logik fra testen logik, så vil jeg tilføje nogle muxes omkring hukommelse, som er en wrapper

I nogle tilfælde vil du importere en ekstern IP til dit system, men grænsefladen vil ikke fuldt satify din reqirements.du skal skrive noget kode for at foretage IP-arbejde.den kode, du skriver er undertiden kalder "indpakning".

Et andet godt eksempel for indpakning ansøgning er asynhronous synhronous domæne mix i et design.Eller når vi designe et gals Besd system, vi har til at tænke på indpakning.

Jeg har AHB2AHB Bridge jeg vil skrive XBUS wrapper indeni
Vil du guide mig, hvad ændringer skal jeg nødt til at gøre.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back