Hvad C

H

Hr. Cappuccino

Guest
Jeg er relativt uerfarne i C selvom jeg har gjort et stort stykke arbejde på Java.Jeg ønskede at vide, om det er muligt at bruge multithreading funktioner i C, fordi jeg ved, C ikke understøtter multithreading .... Så er det muligt at imødekomme denne manglende evne?Hvis ja, hvordan?Og hvis ikke, så hvad skal gøres, hvor flere tråde er påkrævet?Ville C ikke være en god løsning i denne sag?

support multithreading as long as you have the appropriate libraries and you are targeting a multithreaded operating system.

C understøtter
multithreading, så længe du har de relevante biblioteker og du er rettet mod en flertrådede operativsystem.

For eksempel, hvis du skriver en windoze ansøgning blot bruge CreateThread () til at lancere ac fungere som en ny tråd.

U kan skrive mutithreaded applikationer i Linux.
Men i vinduer jeg tror, det er ikke muligt.
Men Visual C giver metoder til mutithreading.

Hej,
POSIX tråde er kun defineret for C-sprog.
Du kan bruge det undr linux & under vinduer.
Amraldo

hej mutithreading er en funktion af OS og hvor u bruge C under et OS, der suport det u kan skrive MT-programmer (for eksempel dos har ikke MT indslag og u overhøjde og win32 og linux har og u kan bruge det)
i sejre ucan brug fra CreateThread og i linux jeg tror gaflen funktion er for at gøre det.være en succes.undskyld mig Cuse af mit dårlige engelsk.

hej alle Hvad er dette POSIX om?Jeg har arbejdet med c i win32 miljø.Jeg har hørt om POSIX.whats det og hows det anderledes?

ashwini182 skrev:

hej alle Hvad er dette POSIX om?
Jeg har arbejdet med c i win32 miljø.
Jeg har hørt om POSIX.
whats det og hows det anderledes?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back