hvad de skal gøre med dødt batteri

N

nikhilele

Guest
Jeg ved, jeg burde give det til genbrug.
batteriet viser 8.5V
det er 12V SLA batteri 7A fra UPS af computer
kan vi ombygge det, så vi kan arbejde for nogle dage mere.
overopladning igen eller sådan noget.
Jeg har hørt om konditionering eller renovering af batteriet.
Så det er muligt i mit tilfælde

Hvis 12V batteri kan producere ≈ 8.5V betyder, at den er død, og du kan ikke gøre så meget ved det ..

Hilsen,
IanP

Renovering gælder hovedsagelig NiCad-batterier og er hovedsagelig en sekvens af meget dyb afladning-opladninger ..
Dette vil ikke have nogen virkning på en bly-syre batteri ..
Du kan prøve såkaldte desufication men resultaterne af desulfication er heller ikke sikret ..
http://www.inthelight.co.nz/electronics/desulfator.htm
Citat:

Er dette virkelig arbejde?

Resultaterne kommer i. Her er nogle typiske kommentarer:

Hej Alastair, vil jeg gerne takke Dem for sådan et pænt produkt.
Jeg har regenereret flere batterier nu, var uønsket.
Jeg har samlet så mange flere, som jeg kan finde og få dem tilsluttet til en Air 403 til opladning og drift af desulfator.
Gratis batterier og fri strøm, bliver ikke meget bedre end dette.
Jeg har bygget flere andre desulfators for andre mennesker til at bruge .....
tak igen for sådan et fantastisk projekt.
Ed Goddard Castle Dale, Utah.

Jeg er tilfreds med resultaterne.
Med venlig virker hurtigere end de 90 dollar Pulse Tech enhed jeg har haft 3 år.
George Ficklen Newport News, Va

Jeg kan faktisk se ætsning i sulfat-krystaller på toppen af cellerne.
Eric Wiggins.
Thames, NZ

Det ser ud som om denne lille enhed sparet mig $ 60,00.
Den hvide indlån har alle, men forsvandt på pladerne.
Scott Sisson.
Portland, OR.

de siger, når du har et dødt batteri, kan du anvende en høj spænding på det,
således at det ville virke igen .......
Jeg mener at forlange en høj spænding på det ...
det, at et forhold???
THX

Hej.

Have et kig på denne

http://www.buchmann.ca/Chap10-page5.asp

Håber det hjælper

Jeg er kommet til at kende denne Company i Singapore kaldes Batterydoctors Asien fra deres hjemmeside www.batterydoctorasia.com.Ønskede at vide, hvordan de kan re-energize døde alle typer af bly-syre batteri, kaldte jeg dem op og medbringe nogle af mine døde batterier.Spænder fra Automotive bly-syre batteri til min husholdning Alkaline batterier.De ansatte er venlige nok til at bevise deres system og tillader mig at forlade min døde batterier med dem for re-energigivende.Den næste dag, jeg modtager deres opfordring, at batterierne jeg havde givet til dem er klar til at blive brugt igen.Til min overraskelse viser den automotive bly-syre batteri af en 10% højere kapacitet end den nominelle capcity af fabrikanten.Også en pakke af døde alkaliske AA og AAA-batterier jeg har givet til dem er fyldt med magt til at køre mit digitale kamera.Jeg prøvet at nå 450 blink, før den går død igen.Der er ingen tvivl om en ny teknologi, der kan klar igen enegize alle typer af batterier fra genopladelige type til primære celle uden at tage dem fra hinanden.Simply the best!

hey Thers ikke mere muligt at genoplive et dødt system opdateret med undtagelse af døde mennesker.

godt alligevel,

Jeg alo forsøgt at genoplive nogle af min motorcykel 12 volt batteri

men ikke alle af dem var faktisk ved at genoplive desulfating eller desulfation som de kalder det.

de er mantainance gratis batterier.

ud af 10 stk

kun 6 af dem får praktisk puste nyt liv i det omfang af mindst 80% af deres kapacitet, men stadig arbejder.hvorfor ikke prøve at bruge desulfation på din UPS-batteri.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back