Hvad den bedste software til at drage trykt antenne layout?

B

Bryst

Guest
Hej alle,

Der er mange software derude at henlede PCB layout.Men med disse software, som er den bedste software til at drage de PCB layout især for antenne.

Et andet spørgsmål, hvis jeg har et trykt antenne layout i Gerber fil, hvilken software kan åbne og gøre redigering.Så kan gemme i Gerber fil også.

Stor pris for din hjælper.Thanks in advance.

ADS momentum er en mulighed for trykte antenne layout.Jeg gætter det samme software kan bruges til at importere Gerber fil og redigere den.

kan vi brugt AutoCAD at drage den trykte antenne layout?eller enhver anden software er bedre?

af den simple tegning jeg bruge MS Visio sin enaugh

IE3d fra Zeland.com er en god bløde.for trykte antenne
og med ADIX, ekstra fra Zéland, kan du importere Gerber filer redigere dem i IE3d og
derefter generere Gerber fil.

pl

Hey gutter,

Jeg forsøger at importere min PCB design i Zéland med henblik på at lappe antenne design.Denne proces synes at tage for evigt (never ending).Er det fordi mit design er for kompliceret dvs, den har for mange knudepunkter?

Er det normalt tage lang tid at importere noget?For at give jer en ide jeg har en 2x4cm bord med 8 mil spor.

Enhver hjælp vil være værdsat.

u kan bruge ADS momentum eller Sonnet softaware.Det er to verdensklasse softawares at drage den trykte antenne layout.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back