hvad der er specman kryds betyde?

Z

zwj_seu

Guest
Hi ..
alle!

Jeg er lige ved specman kryds er noget om tid, eller tilfælde af specman.
Hvad betyder det reelt at gøre?
Og jeg ved ikke, hvordan man bruger vente eller synk i specman!
Kan nogen hjælpe mig?
Tak!zwj_seu

For hver simulering delta cyklus, hvor en ændring i mindst én af disse overvåges udtryk opstår,
simulatoren passerer kontrollen til Specman Elite.Hvis simulation Tiden er fremskreden, siden sidste gang kontrol
blev videregivet til Specman Elite, Specman Elite udsteder en new_time begivenhed.Under alle omstændigheder Specman Elite spørgsmål
tick_start og eventuelle begivenheder.Dernæst, efter udsender alle arrangementer iværksat af ændringer i overvåges udtryksformer
i denne simulation delta cyklus, Specman Elite udsteder en tick_end begivenhed.

Hej
silver_kiss!

Jeg er også interesseret i it.I ved ikke, hvad der er en simulering delta cyklus? Når det begynder og ender?
Thanks a lot!

zhpy

Hej alle,
Jeg ønsker at lære specman venligst guide how to begin ..
ethvert organ kan guide mig i læring e sprog for specman kontrol ...

Please help.
thanks in advance.

-jigjack

kan du starte med at læse Samir palnitkar e sprog bog.
også med installation af specman u får SBT labs u kan gå igennem dem Labs.

der er en bog 'e gyldne reference ", som er en af de bedste bog til clearify tvivl i e-sprog Syntex og formålet med det.

Er der nogen kender mig, og det søgeord, der anvendes i e-sprog ..

zhangpengyu wrote:

Hej

silver_kiss!Jeg er også interesseret i it.I ved ikke, hvad der er en simulering delta cyklus? Når det begynder og ender?

Thanks a lot!zhpy

hej,
simulatoren passerer kontrollen til Specman Elite.Specman Elite spørgsmål «tick_start« og »alle« begivenheder.Dernæst, efter udsender alle arrangementer iværksat af ændringer i overvåges udtryk i, at simulation delta cyklus, Specman Elite udsteder en 'tick_end' begivenhed.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back