hvad der skete med ATMEL

M

microcon555

Guest
Først vil jeg dont kende om dette emne passer her eller ej?? Pludselig Atmel er AVR var ude af lager og prisen er himmelflugt .. hvad der foregår? Kan nogen forklare? Rådgive om mikro forbrugere som mig er nødt til at vente eller skifte til andre Micros MicroCon555

fyr ... Atmel er stadig i løb ... hvor har u prøve ??????

IAM fra Indien jeg bruge atmega8 og dens priser er tredoblet.

dudes, ikke kun mikro controller fleste af IC'er omkostningerne er steget i Indien. hensyn til kj

For at undgå en over levering af invintory under recessionen, mange skaberne af ICs skære ned på udbuddet. Nu er mange ICs ikke er på lager i op til 26 uger. Jeg har for nylig betalt 11 gange det normale for 3 DSPs.

ok, min chef sagde til personalet, 2010 er et gyldent år for IC-industrien, vi er så travlt.

Jeg er fra Bangalore, kan jeg være i stand til at hjælpe dig i ATMEGA8

ATMEL har meget dårlige leveringstider og strømpe er et problem alongwith spørgsmålet om større forfalskninger for ATMEL dele. Prøv Microchip.

[Quote = grittinjames] Jeg er fra Bangalore, kan jeg være i stand til at hjælpe dig i ATMEGA8 [/quote] ATMEGA 8 koster ca 188 / - Rupee + / - 10 rupier i SPRoad. Bangalore. Anywhere billigere end det?

ATMEGA 8 koster ca 188 / - Rupee + / - 10 rupier i SPRoad. Bangalore. Anywhere billigere end det?
Hvor meget Antal kræves, hvad der er fuldt ud uden hensyntagen er s. Ashok Kumar

I Pakistan Atmel prisen er stadig 75 Rs. For to dage siden jeg har købt ...

Jeg købte atmega8 fra bhagirath palads omkring 75 rs fire måneder tilbage Jeg har få (tre), kan hvorfor dette sker nogen forklare ??????

Dem, der findes ved 75 / - kan være fra en gammel bestand. De friske bestand, hvad der er til rådighed, er til rådighed for 148 / - mindst mulig jeg fandt i Mumbai. Men hvis "Santhoshaxl" hentyder til Neel Marketing i Bhagirath sted, jeg har et tilbud derfra også. Tak for info. [Size = 2] [color = # 999999] Lagt efter 7 minutter: [/color] [/size] [quote = ashokok]
ATMEGA 8 koster ca 188 / - Rupee + / - 10 rupier i SPRoad. Bangalore. Anywhere billigere end det?
Hvor meget Antal kræves, hvad der er fuld varenummer, Regard er s. Ashok Kumar [/quote] Thanks "Ashok" for den slags gestus. Mine kunder er bagsiden af på grund af den hicked pris og prefring PIC som et alternativ, der arbejder sig at være billigere end AVR. Jeg vil kræve 50Nos af Atmega8L 8PU. Venlige citere din pris via PM, og fortsætte vores samtaler på PM. Også jeg vil være at kræve nogle mængder på mega8.Please Lad mig vide vejr ATmega8 Under alle suffiks er tilgængelig med dens pris. Thanks ..

ATMEGA 8 er ca 70rs i SP-road Bangalore. Du kan prøve i OM-elektronik

ATMEGA 8 er ca 70rs i SP-road Bangalore. Du kan prøve i OM elektronik
venligst krydstjekke igen. Jeg har ringet til dem i dag, og han lo, da jeg spurgte ham for 70 / -. Dens faktisk 180/-Rupees. Hvis den er tilgængelig fra enhver kilde, ved 70 / - + / - 20 rupees jeg vil elske at købe 250 nr. øjeblikkeligt. Jeg er endda villig til 120 / - som endelig og maksimumbud. Coz jeg har alreday fået et citat fra en disrtibutor til 120 / - men bestanden vil ankomme kun omkring midten af november, som vi cant vente. Dette tilbud er åben for enhver, der kan levere det naevnte element, ATMEGA 8L-8PU DIP pakke.

Hej Pranam, Du har ret ... Rigtige chokerende nyheder .... Jeg er ikke families med PIC, jeg tror nu er det tid til at tænke over det. Nogen idé om TINY serien fra Atmel?

Ja .. det samme da 5 måneder + .. Alle AVR priserne er steget. Men så vidt jeg har oplevet PIC Micros, at de ikke virker godt sammen med AC / Lysnet relaterede kredsløb, som hvor vi bruger kapacitans baseret DC-forsyning eller en AC nul overfarten er sanses af et 2.2M modstand og tilsluttet et input pin. Men AVR arbejde fint uden nogen problemer. Jeg har en masse designs med AVR, hvor PIC har slået fejl. PIC er den endelige hvor hele designet er med DC eller ved hjælp af isolation.

Nu ATMEGA 8L er tilgængeligt i lokale marked Rs.110 / - + -10 Jeg er i Kolkata hvad med andre steder i Indien? Tre måneder tilbage Jeg har perchesed fra kits & reservedele Farnell Indien distributer atmega8U2 på 138 + moms og levering efter en måned. nu har de også stigende avr priserne Er der nogen gode nyheder eller igen priserne vil stige igen til alle AVR.

en fyr fra Kathmandu fortæller mig, at han kan give mig atmega8L for bare 82rs indiske valuta uden skatter

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back