M
Moskitos
Guest
Hej.
Jeg har brug for at gøre en meget rolig og billig computer.
Opgaver, der skal opfyldes, er:
- Router
- FTP-server
- Backup mail-server
- Små webserver
- Samba
Hver dag arbejder jeg på en bærbar computer, så jeg er vant til tavshed.
Jeg leder efter løsninger, som njamniejszą antallet af fans.
Jeg kan være nogle atom, kun at der ikke finder et netværk er allerede podczepiony til kølepladen og blæseren ved ikke, om man kan indsætte et andet sæt af afkøling, helst uden at vindmøllen.
Eller måske du kender nogen billige kits stille?
Hvordan stille strømforsyning (måske nogle passiv)?
Som processor bundkort?
Atom er cool, men jeg kan ikke se diske med dual-channel, normalt har en PCI (for eksempel en kort ehernet Gigabit til hjemmenetværk).
Intel 945 (dette er SATA RAID?)
og Intel GMA 950 (testet en på HD-videoer? til, hvordan du ændrer computeren til at bruge medierne center ville være tåbeligt, hvis HD ikke virker: P).Den sidste ulempe er kun VGA.
Billig løsning, men en meget afkortet.
Jeg har brug for at gøre en meget rolig og billig computer.
Opgaver, der skal opfyldes, er:
- Router
- FTP-server
- Backup mail-server
- Små webserver
- Samba
Hver dag arbejder jeg på en bærbar computer, så jeg er vant til tavshed.
Jeg leder efter løsninger, som njamniejszą antallet af fans.
Jeg kan være nogle atom, kun at der ikke finder et netværk er allerede podczepiony til kølepladen og blæseren ved ikke, om man kan indsætte et andet sæt af afkøling, helst uden at vindmøllen.
Eller måske du kender nogen billige kits stille?
Hvordan stille strømforsyning (måske nogle passiv)?
Som processor bundkort?
Atom er cool, men jeg kan ikke se diske med dual-channel, normalt har en PCI (for eksempel en kort ehernet Gigabit til hjemmenetværk).
Intel 945 (dette er SATA RAID?)
og Intel GMA 950 (testet en på HD-videoer? til, hvordan du ændrer computeren til at bruge medierne center ville være tåbeligt, hvis HD ikke virker: P).Den sidste ulempe er kun VGA.
Billig løsning, men en meget afkortet.