Hvad enheden (PLC) til at tælle ned.

K

kracek2

Guest
Hej.

Leder du efter en anordning, som jeg zliczałoby mængde endestop snubler omkring 10 stykker, skal det registrere tid og dato for respons eller mangel på strøm til skabet, der vil blive oprettet månedlige og årlige rapport fra den tekniker, der kommer til kabinet og krog pc'en.indebar en kombination af fjernstyrede via internettet eller GSM som den enhed, er spredt over hele landet.Det er en PLC, der vil gøre, bare for mig kun at have tællere og real-time clock.

Valget er bred.Stort set det vigtigste kriterium for udvælgelsen er prisen.

Hej, dette er ikke så let som ville ved første øjekast syntes.
I PLC har vi skranker, men disse tællinger kun vil have oplysninger om antallet załączeń endestop.For registreringsnummer załączeń herunder oplysninger om dato / tid er nødvendig.Jeg datalogger type enhed.

Det andet spørgsmål er et minde for optagelse begivenheder.Vi skal vurdere størrelsen af, hvad vi siger og fremmest, hvor meget vi har brug for en hukommelse enhed til at gemme et tilstrækkeligt antal poster begivenhed / dato / tid.

Det konkluderes, at. HenholdJeg kan ikke finde en sådan en overkommelig PLC, en PLC, der ville være i stand til at gennemføre landevej, og det vil være triumf form over indhold.

Med venlig hilsen
Kowales

Jeg har engang gjorde et program på lavpris-PLC er også udstyret med LCD og hukommelseskort.Her kan du skrive noget om stil begivenhed historie.Prisen er lige omkring 1500 PLN

Må ikke blot Satel Integra-overvågning af programmet.
Dette er en alarm system, men det vil gøre alt og billigt.

Hej, hvordan du ønsker nogle billige PLC er tænke Unitronics.Da PLC ikke er helt den måde, du har bygget et lille betjeningspanel, og bør opfylde dine krav.Med hensyn til prisen, så kig her www.ntcontrol.pl enkleste model vil blive givet for relativt store penge.Med venlig hilsen

Først og fremmest er du nødt til at tænke over, hvor mange af disse begivenheder kan forekomme - dette afhænger af, hvor meget hukommelse skal have en PLC for at gemme interessante data - for det meste til PLC's interne ur, som du kan skożystać på tidspunktet for fremkomsten af den begivenhed, og gem den på en hensigtsmæssig måde - Jeg ved, at Omron Mitsubishi er sikker på at

PBX alarm faktisk bedre at se på en sådan rolle end føreren.Bench, hendes program og eventuelt udvide, er det mindre følsomt over for sin egen strømforsyning afbrydelser (og det vil optage dem).Indtil da enhver meddelelse, valgmulighed til at vælge farven.

Hej hvis du ønsker en billig sterowniczek panel bemærk letteste serie Unitronics selv bør du gøre det.Hvad angår priserne, så tjek her www.ntcontrol.pl prisen er altid en rabat du kan få.Med venlig hilsen

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back