Hvad er de bedste RF-skoler i Europa?

I

ikkam

Guest
Jeg planlægger at studere i udlandet (udveksling af studerende programmet) men jeg har ikke valgt den skole endnu ... Hvad er de bedste RF skoler inf Europa?

Du kan prøve Scanditel Radioer Kurser. Alle større cos. tilbyde sådanne kurser, herunder Alcatel, Ericsson. tak M

Hvad der præcist er "Scanditel Radioer Kurser"? Jeg fandt ikke nogen brugbar information på internettet om dem ...

Hvad med skoler i Holland eller Sverige, Finland, Norwey ... kan nogen fortælle mig noget om dem?

[Quote = ikkam] hvad så med skoler i Holland eller Sverige, Finland, Norwey ... kan nogen fortælle mig noget om dem? [/quote] Jeg studerer på TU-Delft, Nederlandene, faktisk mikroelektroniske her er meget god, lederen professor er John.Long, kan du Serch oplysningerne i nettet, og du kan gå til www.tudelft.nl for at se flere oplysninger. Også, hvis du heldig, kan du få en stor sum af stipendium.

[Quote = ikkam] Jeg planlægger at studere i udlandet (udveksling af studerende programmet) men jeg har ikke valgt den skole endnu ... Hvad er de bedste RF skoler inf Europa? [/Quote] Jeg vil anbefale universitetet i Helsinki i Finland, Chalmers eller KTH i Sverige eller DTU i Danmark.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back