Hvad er forskellen mellem C og indlejret c?

N

nihal_2000

Guest
hvad er forskellen mellem C og indlejret c?Please nogen forklare det, jeg er gennemsnittet i C ønskede at bruge til at programmere en AVR .... men lidt tvivl om indlejret C. ... forklar mig
Tak!

 
Apple Pay to rozwiązanie które w założeniu ma uprościć płatności bezgotówkowe. Eksperci Sophos już teraz głośno zastanawiają się nad bezpieczeństwem tego produktu firmy z Cupertino.

Read more...
 
Jeg har dabbled i indlejrede C omkring et år siden.Jeg er for det meste en hardware-fyr, så tager mit svar i dette lys.
Jeg fandt det at være den samme som normal C, men hvor du finder den største forskel er, at du vil gøre brug af kommandoer, der er specifikke for mærket af mikro-controller du bruger.Disse vil sandsynligvis blive kommandoer, der er helt nyt for dig.Hvis du ikke har kendskab til, hvordan en mikro-controlleren fungerer, bliver du nødt til at tage lidt tid at lære dette.Embedded er en verden, hvor de programmer, du skriver er nært knyttet til den elektroniske hardware, så nogle elektronik baggrund vil hjælpe dig.

 
C er vi normalt betragter boardland C (Bel Lab).hvor samme c programmering stil (med nogle særlige fucionfor for specifikke controller osv.) for indlejrede systemer kaldes indlejret C

 

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back
Top