Hvad er forskellen mellem lukkede integration og åbnede integration?

Y

yousefsam

Guest
Pls jeg har et spørgsmål, forekommer det ønskede for mig. mit spørgsmål i elektromagnetiske: Q: Hvad er forskellen mellem lukkede integration og åbnede integration? dette spørgsmål synes let, men jeg kan ikke forstå, hvorfor vi tager lukket integration til at finde manetic felt inensity: ∫ H dl = N jeg, men denne integration langs lukket kurve. men når vi ønsker at finde fluxtæthed, tager vi åbnede integration: ∫ B dA = Φ. thaks alle.

Lukket integration i ∫ H dl = N jeg refererer til at tage den integrerede vej, så den starter og slutter på samme punkt. Mens åben integration i ∫ B dA = Φ betyder, at du er nødt til at tage et stykke af området og integrere over det. knytnæve ene er lukket med hensyn til dl, da det starter og slutter på samme l, mens det andet, som integrerer over et område, ikke lukker op til ethvert rum. Sætte det på en anden måde, i 1. integrerende uanset hvordan du integrerer vektorrum af l, at du integrerer vil danne et lukket rum (en cirkel eller en lukket kontur), mens det i det andet integral det område vektorer, som du integrerer vil ikke danne et lukket rum (f.eks en kugle), den Gauss lov, du skal gøre et lukket område integration. Jeg håber, at jeg har forstået Deres forvirring?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back