Hvad er forskellen mellem prøvedukkens celle & reservedele celle?

R

Roger

Guest
som titel
tx

Jeg tror, de er ens.

Reservebeholdere celle er netop tilføjet til metal mulighed;
efter testen og bug grundlagt ...

hi, prøvedukkens celle & reservedele celle er virkelig anderledes med deres brug af miljøet.
Af min forståelse, vi normalt fejltagelse ledig celle med prøvedukkens celle.Jeg tror faktisk, reservedele celle er anvendt til korrektion af masken, når det anvendes i fysiske design.imens
prøvedukkens celle har en mere bred betydning, selv i PCB design og noget andet.
Der henvises til celler eller udstyr, du bruger til at dække funktionen af de originale dele
af dit design.Enhver, der virkelig kender denne definition giver et klarere introduktion.

ifølge mine forståelser, prøvedukkens celle og reservedele celle finder anvendelse i forskellige verden.Førstnævnte refererer ofte i analoge kredsløb design verden, mens den senere i den digitale verden.
Normalt reservedele celler er faktisk standard celler, der puttes i reservedele områder her og der i en enkelt dør.De anvendes når mindre modifikation af chip er nødvendig.For eksempel, hvis du ønsker at inverse en signal efter chip tape ud, og der sker for at være en inverter ledig celle, så kan du bare tilslut metal lag for at få det forventede resultat.Ingen ændringer af substrat lag er nødvendig, hvilket kunne spare en masse penge og tid.
Som for prøvedukkens celle, for mig, det er snarere en analog layout teknik.Du skal blot kopiere det udstyr i nærheden af en af bekymring.De gør dette på grund af symmetri.Du har aldrig gonna aktiveret dem.Det
er derfor, de kaldes "dummy".

Hilsen
ceyjey

reservedele cellen er klar til ECO.

prøvedukkens cellen for balance lastning i de fleste tilfælde.Roger skrev:

som titel

tx

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back