Hvad er forskellen mellem. sonde og. udskrive?

S

shaq

Guest
Kære alle,

Kan nogen fortælle mig forskellen mellem. Sonde og. Udskriftskommandoen i Hspice?

Jeg kender kun hvis jeg ønsker at bruge. Sonde kommando, jeg har brug for at tilføje ". Option sonde" i min spcie fil.

. Udskrive vil udskrive værdien i tekstformat for dig, så du kan checkout teksten output format.

. Sonde kan du gemme simulation output i en særlig fil, som du kan bruge en bølgeform seer se signalerne.f.eks i9f du ønsker at se volt på node v1, vil du skrive
. Sonde v1
og derefter i dit valg tilføje dig
. Option sonde

korrigere mig, hvis jeg tager fejl,

wpchan05 skrev:

. Udskrive vil udskrive værdien i tekstformat for dig, så du kan checkout teksten output format.. Sonde kan du gemme simulation output i en særlig fil, som du kan bruge en bølgeform seer se signalerne.
f.eks i9f du ønsker at se volt på node v1, vil du skrive

. Sonde v1

og derefter i dit valg tilføje dig

. Option sondekorrigere mig, hvis jeg tager fejl,

Sonden vil vise bølger i tr0 file.print vil give et resultat i. lis-fil

wpchan05 skrev:

....

Mit spørgsmål er, hvordan man angive output fil?

Tak.

Hvis du bruger mulighed for at se bølgeform, den. Sonden og. Udskrive er den samme.

De forskellige mellem er det. Sonden vil drage node spænding skematisk i. Lis-fil.
Og. Udskrive vil udskrive node værdi i. Lis-fil.

Kan du teste dette to sammen og se de forskellige in. Lis.

hvis du bruger. muligheder sonden skal du tilføje. sonde *** i dine sim-fil, den. muligheder sonden betyder kun sonde den særlige node i output-filen, hvis ikke særlige node så hspice vil ikke sonden nogen bølge.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back