Hvad er frekvensen ???????

K

khamitkar.ravikant

Guest
hej alle dem, der arbejder med digital billedbehandling kan du hjælpe mig ud. For det første funktioner som pixel derefter intensitet niveau med dem im klare næste, når vi overvejer f.eks. af fingeraftryk recognization eller ethvert billede recognization så vil vi bruge nogle transformation til hyppighed som Fourier eller andre så, hvad der præcist frekvens i dette? bedes nogen hjælp vil jeg være taknemmelig for at denne [/i]

I Billeder udtrykket frekvensen er, hvor hurtigt farven ændrer sig. Hyppigheden Jeg shigh nær kanter i billedet

i billedbehandling, betyder frekvens intensiteten niveau ændre på pixelværdier. hvis satsen for chage af pixel værdien er stor så freq er høj, hvis lav så freq er lav ...........

i en generisk betydning, kan vi beskrive den frekvens, som en parameter, der beskriver graden af ændring af en mængde. I kommunikationssystemer. Dette taler om hastigheden af forandringen af signalet amplitude Her amplitude er mængden .. denne frekvens fortæller om. Den samme forståelse kan udvides til, farve eller en anden parameter i et billede .. Tak

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back