Hvad er kopimaskinen for de små virksomheder?

A

ashik666

Guest
Velkommen
Vi har lige fået ud af den gamle kanon kopimaskine NP1550.Jeg har brug for at købe en ny god og billig.
Kopi af cirka 500 sider om måneden, nok sort og hvid kopimaskine, må det være i format A-3.De ekstra ting er mindre vigtigt kunne bruge en fax og scanner.Print printer behøver ikke at fordi vi allerede har.Jeg er grøn i dette emne og behage hjælp i valget.

hilse
og venter på popowiedzi.

VELKOMMEN Jeg vil anbefale dig personligt Konica 7020:eKopimaskinen kan købes til en rimelig pris, og har endda mozliwoć print scanowania kan også sende faxer.Ekstra fordele er Feeder RADF, duplex, sortere elektronisk kassette A4, A3 uniwersaslne, wieloarkuszowy bypass og ingen materialer ved 200 tusind (tromle udvikler).Medmindre du er interesseret bezprzebiegowa maskine, som er nyt, men desværre er det ikke opfylder denne betingelse.

Welcome
Jeg vil anbefale dig den nye bizhub 163, digital maskine.
Kopier hastighed og størrelse kan sammenlignes med fastslog Canon, med forbindelse til computeren (print og scan), en universal kassette, tromle og fremkalder i omkring 40.000 eksemplarer, Toner 11.000 eksemplarer.
Tromlen og toner er tilgængelige som afløsere.
Kopimaskine til rådighed til en pris af cirka 3.000 netto
Brugen Konica 7020 7030, eller beslægtede, 7025, den digitale maskine.
Kopimaskinen er i skabet, så du ikke har grund, kopier på begge sider, har en automatisk arkføder bilaterale masse billedbehandling funktioner, et par bånd på papiret.
Tromme og udvikler af den planlagte 200.000 eksemplarer, toner for 26.000 eksemplarer.
Tromlen og toner til rådighed som afløsere.
Omkostningerne til et sådant udstyr i god stand omkring 2000 zł.netto
Med venlig hilsen

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back