Hvad er lækstrøm?

Z

zhiling0229

Guest
Hej guys, Er der nogen der ved hvad der er lækstrøm? Hvordan er det forårsage? Hvis for eksempel en anordning, der blev testet på en tester bord har en meget høj lækstrøm at overvinde dette problem?

Den leakeage strøm er en strøm, der er konstant med tiden, i betyder Wich en eksistere over overfladen af ​​en vikling eller mellem frilagte ledere ... nu manitude af denne strøm afhænger af temperaturen og mængden af ​​ledende materiale ... dvs. fugt osv. .. : |

intrensic semiconducter der EQUEL antal huller og elektroner. Efter doping vi r tilsætning elektroner eller huller til denne. men v er ikke at fjerne eksisterende andre carrers. dette mindretal carrers vil Creat en omvendt strøm. dette kaldes så

semiconducter der EQUEL antal huller og elektroner. mindretallets carrers vil Creat en omvendt strøm. dette kaldes så

lækstrøm, i mit expierence, er relateret til isolering i roterende elektriske maskiner, kan isolatorer og alt whre forureningen være en vej for strøm ... men inden for elektronik, jeg har ikke set det ... : Cry:

På grund af en uønsket ufuldkommenhed i dielektrikum eller halvleder, er strøm i en anden retning, end hvad der ønskes, og denne introducerer strømtab, og denne aktuelle kaldes lækstrøm ...........

[Quote = madeza] lækstrøm, i mit expierence, er relateret til isolering i roterende elektriske maskiner, isolatorer og alt whre forureningen kan være en vej for strøm ... men inden for elektronik, jeg har ikke set det ... : Cry: [/quote] ur til højre i elektronik kaldes det som overflade lekage strøm. det sker på grund inpurities på overfladen af ​​halvledere

Lækstrøm er andet end strøm, som ikke er til faktisk anvendelse.

lækstrøm er et fænomen findes i halvlederkomponenter, såsom BJT'ere hvilket skyldes den omgivende polarisation i det elektriske felt inden for indretningen. te størrelse vil afhænge af egenskaberne af de materialer og doping koncentrationer.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back