Hvad er meningen med den fælles landbrugspolitik parametre (CDD, Css, CGG osv.)?

S

spring1860

Guest
hej efter en simulering i spøgelse, udskrive DC operationelle, ser vi parameter CAP. såsom CDD, Css, CGG og gmoverid, type ..... kan nogen fortælle mig, hvad er midlerne til alle over står for thx.

Hej, disse kondensator demonstrere kapacitansen leder fra en given terminal, for eksempel, er CGG lig med CGS + CGD + CGB, i den trykte resultater udstillingsvindue, kan du finde dette korrekt. håber det hjælper!

[Quote = abcyin] Hej, disse kondensator demonstrere kapacitansen leder fra en given terminal, for eksempel CGG er lig med CGS + CGD + CGB, i den trykte resultater udstillingsvindue, kan du finde dette korrekt. håber det hjælper! [/quote] ja, u har ret, men hvad forvirre mig er grunden til kondensatorer er negativt, fx CGS =-236.6f

Hej, jeg fik ikke en negativ værdi for disse kondensatorer, måske polariteten er taget i betragtning i dit design kit, eller du hellere tjekke transistor, at uanset om det var i den rigtige arbejde tilstand. Håber det hjælper!

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back