Hvad er parasitære udvinding og hvordan er det sted?

"Parasitære ekstraktion" betyder: Få RC efter din Oversigtstegning komplet, og tilføje parasitiske af RC at simulere dit kredsløb igen for at se sine præstationer også opfylde dine spec. Har jeg ret? tak. Baggio

ja den bedste software for parasitære ekstraktion er mentor kaliber XRC

Ok, jeg har designet VCO og for skematiske simulation det kan køres til 4GHz, så vil jeg konvertere den skematiske til layout og gjorde parasitære udvinding, simulerede igen, men det kan kun løber frem til 3.5GHz (på grund af de ekstraherede RC). Har du nogen forslag, til at løse problemet? Behøver jeg at reducere RC på forbindelsen eller bedre for mig at ændre transistor bredden layout eller begge dele? Arghhhh. Det er besværligt at ændre layoutet, fordi jeg brugte brugerdefinerede layout: cry:

De fleste af de analoge layout er håndtegnede .. : D Bare rolig .. sin helt normalt, hvor du rette design efter post-layout simuleringer og så ende med at ændre layoutet.

Uddrag parasitære RC RC / CC parametre, Mentor Calibre integreret i Kadence miljø er den mest populære DRC / LPE / PEX værktøj.

Normalt er induktans af linjerne i layoutet ikke er medtaget i parasitære udvinding .... så ekstraktion er ikke 100% korrekt .... nogen bemærkninger?

Det cn også gøres ved ilden og is udvinding værktøj, der er der i SOC støder på coments?

Synopsys STAR RCXT er også meget udbredt i industrien som et bånd ud af værktøj.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back