Hvad er WiFi og hvad er dets rækkevidde?

G

gopal_kmu54

Guest
som vi skal bruge WiFi bare for datatransmission, er det possibel at bruge WiFi uden internet? i så fald hvordan? Hvordan man udvider sit sortiment til få kilometer?

Det er muligt at bruge WiFi uden internet det bare en trådløs protokol Jeg tror ur tænke wifi router, som har Ethernet-port, betyder, at enheden henter data fra ethernet og transmittere via WiFi-protokollen

Wifi har en rækkevidde på 100 meter, så du ikke kan bruge det med få kilometer. Anden er Wimax som faktisk kan anvendes inden for ca 30 kilometer rækkevidde. For det andet, kan du overføre dine data uden tilstedeværelsen af ​​internettet, men området betyder en masse.

802,11 er et netværk standard ligesom 802,3, det gør ingen forskel, om det anvendes til internet eller intranet forbindelse. Wifi har en rækkevidde på kun 100M? Jeg tror, ​​hvad du refererer til, er en standard Enterprise Class AP i PtMP mode med standard 5dBi os tage et Cisco 1242 config det for bro-tilstand, sætte en 30 dBi Yagi på det, og selv uden en forstærker den vil forbinde til en anden 1242 med samme Antennen over 20 miles, så længe antennerne er monteret højt nok til at sikre tilstrækkelig Fresnel-zone clearance.

WiFi er en netværksprotokol, hvor forskellige enheder kan tilsluttes. Det danner et WLAN (trådløst LAN) netværk inden for 100mts rækkevidde. Det kan bruges uden internet også.

[Quote = BurnOut_tesla] Det er muligt at bruge WiFi uden internet det bare en trådløs protokol Jeg tror ur tænke wifi router, som har Ethernet-port, betyder, at enheden henter data fra ethernet og transmittere via WiFi-protokollen [/quote] wifi giver brugere at oprette forbindelse med deres apps og indhold i en mere intim, intuitiv og sjov måde end nogensinde før. Brugere kan surfe på nettet, læse og sende mail via wifi. [Size = 2] [color = # 999999] Lagt efter 7 minutter: [/color] [/size] http://www.edaboard.com/ Jeg har søge et link, som masser af information om Wifi.

Undskyld, jeg måske skulle have været klarere. Jeg tror, ​​hvad du refererer til, er en standard Enterprise Class AP i PtMP (punkt-til-multi-point) mode (en enkelt AP med flere STA s (stationer) knyttet til denne AP) med standard 5dBi har, hvad en ikke-802,11 professionel kalder wifi. 802,11 bro Tag en Cisco 1242 config det for bro-tilstand, (PTP / punkt-til-punkt) sætte en 30 dBi Yagi (tænk en antenne, der har en strålebredde som en laserbeam, mindst lige så langt som 2.4/5GHz vedkommende) på , og selv uden en forstærker det vil forbinde til en anden 1242 med den samme antenne over 20 miles, så længe antennerne er monteret højt nok til at sikre tilstrækkelig Fresnel-zone clearance. FCC begrænser PtMP til 4W EIRP FCC grænser PtP (netværk bro) til 158W, og med dette kan du bygge bro miles / kilometer! Cisco selv gør 802.11a / g broer 1300/1400 serien AP med intern Yagi antenner

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back