Hvad kredsløb kan gøre 125MHz ur til 1,25 GHz ur?

A

asia

Guest
Hvad kredsløb kan gøre 125MHz ur til 1,25 GHz og 1,25 GHz ur til 125MHz? kan nogen give mig nogle PDF-filer? Tak en meget

Du ønsker en DLL eller PLL at øge clock hastighed, men på vej ned er meget lettere: en tællerkredsløb at dele kan gøre dette job.

til 125 MHz -> 1,25 GHz kunne man også bortfiltrere den 10. harmoniske, hvis 125 MHz er en squarewave.

Er der nogen analoge metoder til at indse 1,25 GHz til 125MHz?

Hvordan man bruger DLL til 125m til 1.25G? Mener du generere ti 125m ure med 0 1 / 20 2 / 20 ... 9 / 20 faseskiftet, og lad output uret flip-flop i stigende kanten af disse ur? [Quote = amaccormack] Du ønsker en DLL eller PLL at øge klokfrekvens men på vej ned er meget lettere: en tællerkredsløb at dele kan gøre det job [/quote].

Jeg er interessant med den metode, som rfmw (for 125 MHz -> 1,25 GHz kunne man også bortfiltrere den 10. harmoniske, hvis 125 MHz er en squarewave) kan du give mig nogle PDF-filer? Tak

Jeg er nysgerrig for, fordi en squarewave ikke har en 10. harmonisk. ;)

Løsningen vil sandsynligvis være at bruge 5:e harmoniske og derefter 2:a harmonisk, to multiplikatorer i kaskade.

Thats ret, selv harmoniske er ikke til stede under ideelle squarewave, men afhængigt af dit signal kurveform, kan der være endnu harmoniske stede. Borber's løsning er noget værd at prøve, da man kun har brug for en enkelt multiplikator (x2) plus et par filtre (625, 1250 MHz).

Jeg har et andet spørgsmål: Jeg tror for 1,25 GB / s NRZ signal, bør recoveried uret 2.5GHz, men en masse eksempler er 1,25 GHz hvorfor? er jeg forkert?

dette indlæg er at få vejen derude! filtrering harmoniske? dit signal kommer til at handle om 40dB ned, lige så højt som støjen gulvet i en digital chip - jeg ville blive overrasket, hvis nogen kunne komme op med en skematisk, der rent faktisk virker. 1,25 GHz? lol! min stemme er for en PLL. hvis du ikke kender, en PLL er lidt lukket kredsløb, der driver en VCO at matche input uret, både i hyppighed og fase. Hvis du vil have en multiplikation, skal du blot dividere VCO produktionen med 10, nu er systemet styrer VCO indtil Fout/10 matcher reference frekvens, eller Fout = 10 * Fin. Jeg synes du skal være at søge på Google efter både det grundlæggende i PLL, og datablade for PLL's, der kan generere GHz signaler - det er ikke trivielle.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back