Hvad med IE3DZeland???

J

Javirulo

Guest
Hvad synes du om denne EMsimulator?Jeg vil begynde at bruge det, fordi jeg nødt til at gøre nogle mønstre til mit firma.Er IE3D en god og accurated simulator?Jeg vil gerne vide alle dine meninger om denne software, fordele og ulemper, for at afgøre, om det er IE3D det rigtige værktøj.Thanks a lot

Hi Javirulo,

Jeg tror IE3D er en meget god og brugervenlig software, har jeg brugt det i et stykke tid, og en af mine venner lavet nogle af hans forskning om microstrip antenne bruge det.Han brugte version 10 med evaluering licens.Han fortalte mig, at det er korrekt, men det giver nogle skift i resonansfrekvenserne grund af antagelsen om uendelig substrat.og uendelig jorden.Dog kan det ikke bruges med 3D-strukturer, så hvis du planlægger for 3D-antenner (horn eller parabolsk), bør du kigge efter Microwave Studio, HFSS eller FEKO.

Håber dette kan hjælpe,
Adel

Bemærk, at IE3D kan håndtere mange 3D-problemer.(ellers hvorfor skulle de kalde det xx3D?)

Jeg ved ikke, om IE3D kan gøre 3D-strukturer, der er en god information, tak loucy, vil jeg tjekke det ud.

Men jeg ønskede at korrigere denne HFSS og mikroovn studie ikke kan bruges med elektrisk store antenner såsom parabolantenner.Jeg tror, det bedste ville være en blanding af EM og fysisk optik.Jeg tror, dette gøres i Microstripes og superNEC.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back