Hvad mener u mener med design til verifikation

Jeg foreslår to bøger til din reference. 1. Skrivning testbenches: funktionskontrol af HDL modeller 2.Principles af kontrollerbare RTL design: en funktionel kodning stil støtter verifikation processer i Verilog

DFV er et meget mode koncept. Jeg plejede at deltage i et Synopsys seminar trageted på verifikation. De advacate SystemVerilog for gennemførelsen af DFV idé.

Hvor kan jeg finde denne bog "Writing testbenches: funktionelle verifikation af HDL-modeller" tak

Det er dybest set verifikation af RTL (Chip) ved hjælp af standard verifiction metoder ved at skabe Prøvebænke i HVL (Hardware Verifikation Language).

"System-on-a-Chip Verifikation - Metode og teknik" er en nyttig bog for dig

Generelt projektet vil verifikationsprocessen koste 60% af projektets tid, så design til verifikation payoff. Med venlig hilsen [quote = harshad] Hvad gør u mener med design til verifikation [/quote]

bogen og er meget godt - men jeg recommand denne bog for dig, --- hvis du er den newboy du kan læse denne bog først, og derefter læse <skriftligt testbench>

Jeg foreslår to bøger til din reference. 1. Skrivning testbenches: funktionskontrol af HDL modeller 2.Principles af kontrollerbare RTL design: en funktionel kodning stil støtter verifikation processer i Verilog der har bøgerne? pls dele dem! tak!

Hvor kan jeg finde bogen "System-on-a-Chip Verifikation - Metode og teknik"?

[Url = http://www.edaboard.com/viewtopic.php?t=72070&highlight=writing] skriftligt testbench [/url] [url = http://www.edaboard.com/viewtopic.php?t=62902&highlight = systemonachip] System-on-a-Chip Verifikation [/url]

Kort sagt, bør du designe din testbench og vektorer i paralle med dig RTL design og du har brug for at designe nogle indsættes en yderligere logikker for selvstændige test. DFT compiler også vil være nyttigt for den endelige kontrol.

Jeg tror, RTL med godt kodet strukturelle påstand er en form for DFV

Hej, jeg vil gerne stille et spørgsmål? Hvad er forskellen mellem Design for verifikation og ved hjælp af scripts (TCL, Perl) til verifikation?

Det kan betyde enten, Design, der skal kontrolleres, eller det kan betyde, at skabe verifikation miljø, dvs skriver adfærdsmæssige modeller, og test mønster generering, således at verificere DUT.

Design for verifikation er at få designere, der skriver RTL til at bruge påstande, documenation, kommentarer, meningsfulde signal navne at dont forandring som de går op og ned i hierarkiet, og andre optimal praksis for at gøre verifikation af designet lettere og hurtigere. Det hjælper også design genbrug, også.

Jeg tror, DFV betyder, at du skal overveje verifikation problem, selv når du designe andre, end når du begynder at verifikation

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back