Hvad menes der med Hot Spots

S

santuvlsi

Guest
Kære Dudes,

Hvad der menes med "hot spots, og hvor gør det forekomme.

Relateret til, hvad problemet denne årsag.

med hensyn til
Santu

Hej,
Redegøre for sammenhæng.Taler du om hot spot i kommunikations-systemer?

hotspots der dannes, når der ikke ensartet doping ...på grund af dette er der forskellige distribueres modstand dette fører til opvarmning på visse steder af stor modstand, og dette kan føre til smeltning og dannelse af kortslutninger, der i sidste ende beskadige enheden ....

hot spot er form i tilfælde af doppig af halvledermateriale.grund ununiform dopping som støv partical der er plads eller støv i fælles eller dopping som bly i temp rejse

Kære Anand,

Selv om doping, hvis fusionen går mere det fører til varmt elektron virkning amd ion

nedbrydning i dyb sub micron CMOS-kredsløb, som afhænger af anvendelsen af spænding.

men der er sigt caled hot spots, som har en særlig Definition og det opstår som følge af et bestemt problem.

Jeg har brug for det.Jeg vil gerne vide det.

SantuTilføjes efter 1 minut:Kære Rajiv87,

Selv om doping, hvis fusionen går mere det fører til varmt elektron virkning amd ion

nedbrydning i dyb sub micron CMOS-kredsløb, som afhænger af anvendelsen af spænding.

men der er sigt caled hot spots, som har en særlig Definition og det opstår som følge af et bestemt problem.

Jeg har brug for det.Jeg vil gerne vide det.

Santu

det er ikke relateret til, hvor højt eller lavt i doping er ...Det handler om variation i doping ...

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back