Hvad motoren til at købe?

S

sKuLL17

Guest
Hej, hvordan i emnet.

Jeg var gad vide, hvordan man købe en motor til kart 2 passager, for selvfølgelig køre tilbage.

Jeg vil tilføje, og hvad det kontante er begrænset til 180 zł

Jeg foreslår, at du køber for et barn, og alle de kart, du skal gøre motoren og suspension billede: D

hmm, sry men hvor jeg skrev "hvad de skal købe kart?"

........skriv kun 'hvad motor' gentagelse 'SÅDAN motor' ...

Og over en konkret kapacitet have troet?49 cm eller 125?Måske 250?

180 zł som du kan på det mest anvendte motor fra en knallert til at købe.

hmm ...

Vil have noget, der flytter lajcie med 2 personer.Måske EWT.rozgrrzac Oponki ved opstart ...Også predkocs så ciskalo har nogen 60-80: D

Det er en lille bil, kart Udstationering ....Hvis to mennesker ønsker at gå med samme hastighed, og du ønsker at have en sådan magt snarere 180zł er ikke nok ....

sKuLL17 skrev:

godt, og de 300 zl?MAX er allerede MaXimum

300 zł vil være en god motor fra WSK 125cm.Te motorer jeg synes er ganske godt for ham-kortet, men jeg ved, at 2 mennesker vil være mere behageligt jezdzic.Ja planer om at gøre en lille en-mands lette konstruktioner med netop sådan en motor.:)

Hvis du er på udkig efter den kart, og motoren er stadig 2osobowego jeg foreslå, at du dozbierac.Du er nødt til at gøre motoren fra motoren ...besøge resten af allegro.

Før gøre det dobbelte på komponenter Buggy baby.
Og ligesom de fleste af de materialer, du har derhjemme (rør af metal, svejse maskine, mv.) Er et 300 af disse vil du har i din øl efter et endeligt arbejde.

eller omkring 250 etz .. jendak fra virkeligheden vil blive bedre

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back