Hvad radiator til kiosk?

B

bartez29

Guest
Venligst råd, hvilket udstyr vil være mest økonomisk at varme kiosken \ pavillon 10m2 kommercielle?I øjeblikket har jeg en el-varme med en kapacitet på 2000 W og en maksimal temperatur, som det er at blive nået fra 1910 til 1911 og i alt «C, det er nok, så du behøver ikke mere.Det betyder, at samme avis, men ikke er i besiddelse for meget varme, og det er en meget gammel metalramme og væggene i tvivl om, at nogle opvarmning var "funktion."I morgen har jeg at købe en ny vandvarmer, og jeg ved ikke, om at tage tilbage elektrisk eller olie kan blive bedre, eller en anden løsning?

Velkommen
Det er vanskeligt at svare:
Radiator med blæseren er designet til hurtig opvarmning og sandsynligvis mest magtfulde, men den har også en lille fejl og brøl af hans liv er lidt kortere end andre.
Olie til opvarmning er fantastisk til opvarmning løbende, så dens virkning efter at have skiftet til opvarmning bliver nødt til at vente et stykke tid.Der er endda varmelegemer, som har vist ovnen.
Så meget som jeg kan forklare.
George

Jeg kan virkelig ikke antages med stor sandsynlighed, at sige, olie vil være billigere end el exploatacji?Høj temperatur, som du kan se jeg ikke har brug for, fordi max 10 «C, således at de opnår i denne volumen som en kiosk senest en time efter optagelse

Velkommen
Jeg har plottet i løvhytten olie, det har en fordel kan være tæt til kroppen og er sikkert.Det vil være billigere, men jeg kan ikke angive, om en god idé.
George

Hej.Fan vil være den bedste, må vi ikke glemme brandsikkerhed.Kontroller, om eller ej varme benene i soklen og sikring bord.Med venlig hilsen

Jeg var nødt til at købe om morgenen, og jeg tog en 2000W elektrisk med ventilator og to afbrydere 1250 og 750W ... generelt skal det medtages kun som en kiosk er åben, så security overvejelser her, som om de er irrelevante, fordi i stedet for "burn" er slukket om natten.Efter et stykke tid det regnskab, der betaler ekstra for renter, om det er en eller anden måde tjene tyven afgifter.Tak for svaret.Skriv venligst i overensstemmelse med den polske stavemådemod - mirrzo

sandsynligvis valgte den værste - den dyreste kilde til elektricitet er den varme - du vil blive varmet i løbet af dagen på en dyrere billetpris igen, jeg personligt går ind for gasvarmere hvis du tog højde for dette?Skriv venligst i overensstemmelse med den polske stavemådemod - mirrzo

faktisk undret mig over den gas, men da jeg tænkte at fylde flasken og placer den skal indtage en lille ovn, som jeg mistet interessen ... i alt max bruger 10kWh dag, så jeg går PLN 3 pr dag og dette igen giver 90zł en måned, når jeg skal opvarmes op også forekommer mig, at ikke meget dyrt det kostede mig, men hvis gassen vil vise sig at være billigere 2x er helt sikkert synes, det er en twist, og drejSkriv venligst i overensstemmelse med den polske stavemådemod - mirrzo

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back