Hvad skal jeg gøre for at køre lyden bord?

R

rarcher

Guest
Jeg er i over mit hoved, jeg bygget et tog tabel for min søn og jeg købte et kit til at levere tog lyde.Sættet er batteridrevne, 2 AA batterier, men jeg ønsker at slutte den til strømforsyningen fra modeltog transformer.

Lyden Sættet kræver en strømforsyning fra 2.4V til 6V.Det siger, er har en standby nuværende mindre end 1 uA og drift nuværende er fra 0,17 til 0,23 mA.

Den modeltog transformeren netdel, at jeg ønsker at slutte den til, er beskrevet som følger:

Power Pack Input: 120V 50/60 Hz, Output: 17VDC 20VAC, Max output 7VA alt.(AC er US Standard)

Hvad skal jeg gøre for at køre lyden bord på modeltog strømforsyningen?

Jeg er en strisser ikke en ingeniør, så dummy det ned for mig!Tak!

Du skal bruge en spændingsregulator, som LM7805, kan jeg ikke huske lige nu, men jeg tror, de kan håndtere et input spænding på 17 volt, og vil give 5 volt på output

De er nemme at bruge, skal du markere opvarmning, hvis de fik for varmt, du skal bruge en varme disipator, men baseret på nuværende forbrug af lyden kit det skal være OK.

Ikke få en LM7805 til SMD brug.

Søgning på internettet for LM7805 at få oplysningerTilføjes efter 1 minut:Og du tager mig i fængsel, hvis denne løsning ikke virkerLagt efter 36 sekunder:Desværre mener jeg: Du må ikke tage mig i fængsel, hvis opløsningen ikke virker

Her er en webside med ledningsdiagram, at du skal.

Maks. indgangsspænding bør absolut ikke være mere end 35V DC.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back