Hvad skal man købe en del af varmesystemet?

M

Marris

Guest
Hej alle!
Jeg vil gerne næste år til at ændre den gas installation på en ny kedel, rør og radiatorer og i anledning af badeværelset fjerne Junkers
Kan jeg anbefale en løsning mest mening i mit tilfælde, det er sådan kedlen, kobberrør eller andre foranstaltninger, som radiatorer?

I øjeblikket er det sådan her: støbejern radiatorer, plus stålrør monteret med 40 år siden, da gasovn "ELKA '(år 1990) pumpe i kælderen podemną, hjørne lejlighed i stueetagen 64m2-3 værelser, køkken, badeværelse (Junker gas til varmt vand ), hall, bygge med mursten nieocieplony
Jeg troede at montere en ny kedel i køkkenet eller badeværelset (i miejce Fokker)

pozdrawiam

installation af gas i flydende gas?
og hvad man kan forvente efter en udveksling af inst hvad æstetiske og økonomiske konsekvenser?

æstetiske effekter vil være synlige, men kun ekonomicnze nedadgående
udgifter til opgraderinger og indtjening er ikke mærkbare
oszedzac du kan lide det at investere i opbygning Thermo
--

Så da den nye dobbelt-funktion ovn med lukket forbrændingskammer eller kondensat monteret i badeværelset i stedet for i kælderen i det nye rør, kobber nye varmeapparater vil ikke lavere priser for naturgas end den gamle "Elce" med støbejerns-radiatorer og uden opvarmning af bygningen, vil investeringen være meningsløs?

Desværre, så enten er nye eller gamle gasbehov at flyde en smule, købe og gemme gas kondenserende kedel, men de er dyre i gennemsnit omkring 4-5 tusind almindeligt med et lukket forbrændingskammer omkring 2 tusinde til 250 pc rør varmeapparater, ventiler og mangfoldigheder arbejdskraft hilse

Ok lave en termokande fra hjemmet, og derefter indstille svampe ścianach.Oczywiście, at den 40-årige anlæg ofte kræver udveksling, så hvorfor ikke udskifte kedlen kondensat, gjorde den nye radiator ikke nævne det gamle anlæg og zładzie akkumuleret vand i den.

Jeg ved, at god isolering er fundamentet, men i mellemtiden fortsætter przepychanka med mine bedsteforældre fra samfund til at isolere

Det kan være anderledes i tilfælde af min lejlighed, som specifikt anbefaler Kedel 2 funk med et lukket kammer eller kondensat?
Hvad radiatorer bedste interagere med ovn, kondens, og kobberrør, fordi jeg hørte, at ikke alle?

Og hvis du har betingelserne i badeværelset til installation af kedel?
Desuden, hvis bygningen ikke er docieplony og har et stort varmetab til kondensat vende tilbage til dig i 10-12 år.Og det er ikke sikkert.

Marris skrev:Hvad radiatorer bedste interagere med ovn, kondens, og kobberrør, fordi jeg hørte, at ikke alle?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back