hvad software bruger du til at designe CMOS billedsensor?

X

xuexucheng

Guest
hvad software bruger du til at designe CMOS billedsensor? 1. Jeg lærer CMOS-billedsensor. og ønsker at designe en sensor, men jeg ved ikke, hvad software er meget let at bruge. 2. sensoren har mange pixel, så når layout, bare kopiere en pixel og pasete til at danne array, er denne ret? og den skematiske også brug trække mange fotodiode, så gør det LVS, er denne ret? 3. Jeg finder en opensource software, navn el-CAD, kan vi bruge denne software til at designe CMOS billedsensor? Tak!

Du kan bruge elektriske eller magi open source software, men jeg er ikke fan af enten. Prøv at kigge på LASI. Dine andre udsagn er korrekte. Keith

1. Jeg lærer CMOS-billedsensor. og ønsker at designe en sensor, men jeg ved ikke, hvad software er meget let at bruge. Du kan bruge enhver software, så længe du har de rigtige lag til at gøre det layout ... da det ser ud til du ikke anvender en bestemt proces med sin egen PDK du vil som udgangspunkt nødt til at starte fra bunden, så du ikke vil sandsynligvis have filer til at simulere, køre DRC, LVS mv 2. Sensoren har mange pixel, så når layout, bare kopiere en pixel og pasete til at danne array, er denne ret? Ja, og den skematiske også brug trække mange fotodiode, så gør det LVS, er denne ret? Ja 3. Jeg finder en opensource software, navn el-CAD, kan vi bruge denne software til at designe CMOS billedsensor? Ja, men som jeg sagde, at du er nødt til at gøre alt på egen hånd ... hvilket er en ganske kompleks proces diemilio

er der nogen tutorial til at gøre det CMOS Miage sensor design? trin for trin?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back