Hvad synes du om elektronisk montage i Kina?

A

Andrea

Guest
Jeg er fra Europa. Jeg begynder at overveje muligheden for at finde et firma, der kan samle vores PCB i Kina (for lavere omkostninger). Nogen har erfaring på dette område? Hvad med: - priser - parti mængder - levering og leveringstider - reliablity - at finde den rigtige contacs ... Enhver information / forslag / mening er velkommen.

Jeg er i Hong Kong og jeg arbejdede i et OEM / ODM producent med fabrik i Shenzhen et år siden. Pris altid afhænger af antallet af komponenter og kompleksiteten af ​​dine print. Typisk vil det tælle lodning punkter i printet. Mængde altid er ikke et problem, måske fordi Kina er nemt at få noget arbejdskraft til arbejde og til tider har OT i tilfælde af forsendelsen deadline er Tigh. Levering og Leveringstid, det afhænger af: 1. Hvis du ikke leverer komponenter, vil det medføre gang også regne med at købe tid, normalt 3 til 4 ugers for at købe tid. 2. Produktion afhænger af trafikken af ​​produktionslinjen og dit produkt kompleksitet. 3. Levering ... Tja, normalt levering med skib, til tider påtrængende med fly. Pålidelighed, hmm ... det er bedre at have din egen QC for at se snarere end blot stole på fabrikken output. At finde rigtige kontakter ..... Jeg har en eller to, PM mig, hvis nogen ønsker at have deres kontakter ...... Også du kan finde nogle OEM / ODM producenterne på hjemmesiden: www.globalsources.com Håber denne hjælp. [Size = 2] [color = # 999999] Tilføjet efter 3 minutter: [/color] [/size] Hvis dit PCB er for det meste SMT komponenter, mange kinesiske fabrikker har allerede SMT pålægningsmaskiner, som giver en vis grad af automatisering og hurtig produktion med bedre kvalitet.

Tak for din hjælp. Tror du, at masser af 250/500 pc'er er ok til denne form for virksomhed eller er for små? Og hvordan man kan forstå, hvis maufacturer er pålidelig? Tror du, at det er muligt at starte et godt forhold uden at gå personligt til Kina for at besøge sit site og møde mennesker? Jeg tror, ​​sandsynligvis i begyndelsen af ​​betalingen forfalder i forvejen, så hvordan man kan undgå at sende penge og ikke modtager noget? Andrea

250/500 pc'er, være ærlig, en meget lille mængde. Normalt hver produktionslinie har kapacitet på mindst 2 til 3 KB per dag. Bare en eller to dage kan afslutte din ordre på dette beløb. Det er svært at fortælle producenterne er pålidelige eller ej. Det vil være bedre du rejser til Kina og få et kig på forskellige fabrikker. Eller du kan tage en chance for elektronik messe i Hongkong i april eller oktober, og betale besøge disse fabrikker på samme tid. Eller du kan komme i berøring med nogle af jeres lokale folk, der allerede har forretninger med disse producenter. For betaling, tror jeg mest bruger T / T, men jeg er ikke sikker.

Enig! Saml i Europa, i det mindste du kan spare en masse transport gebyr og har en bedre kontrol med kvaliteten.

Tak alle. Her er der nogle virksomheder, der køber komponenter direkte fra Kina (selv masser af 200-500 stk) til en så lav pris, at porto ikke er relevante. Det er derfor, jeg tænkte, at samling af PCB var en mulig løsning for at mængder. Det ville være interessant at få nogle reelle verden sygehistorier fra europæiske folk / virksomheder, der har afprøvet denne form for forretning.

Hej til alle, at have kigget på mere end ét produkt, som skalaer, bil forstærkere .... Jeg tror, ​​at tårnene er meget fattige. Men måske det er på grund af de lave omkostninger. Jeg foretrækker ikke at gå ned i pris, og opretholde meget god kvalitet! Bye.

Kvalitetskontrol af porcelæn produktionen faktisk ikke så slemt. Nogle forslag er: 1. Du skal fået din egen QC at kontrollere slutprodukter. 2. Du skal kun give ordrer til dem med ISO-certifikater fabrikker 3. Hver gang du finder en ny fabrik, gå der og har et besøg, før du placerer dine ordrer. Kig gennem miljøet med dine egne øjne, og du vil få nogle ideer på det. 4. Hvis det er muligt, har en periodisk besøg på fabrikken 5. Selvfølgelig kan en meget lav pris ikke være et godt valg.

[Quote = gerryhsu] quility kontrol i Kina er ikke særlig god [/quote] Du har ret, det er derfor, vores partnere er alle store fabrikker, selv om deres pris er højere end nogle små planter. mike ------------------------------------------------- - www.ezpcb.com

sir, vidste du Celestica, seletron eller flextronic, blandt top 10 EMS-virksomhed i verden, alle de opretter fabrikken i Suzhou, Kina, den service og kvalitet vil være i verdensklasse og fremragende, så prøv at kontakte de virksomheder .. .

Jeg har været i Suzhou for mange gange. De virksomheder, som du nævnte kun interesseret i meget store ordrer. De vil udeladt alle ordrer under millioner af dollars. mike ------------------------------------------------- ---- www.ezpcb.com

Jeg foreslår dette: hvis en eller anden grund (viden, tidligere erfaring, der arbejder der, ....) nogen i dette forum direkte ved en kinesisk producent, bedes du sende navn og dele dine erfaringer. Jeg tror, ​​at henvisningen er bedre end reklame, og de involverede virksomheder kunne værdsætte dette.

[Quote = jzaghal] Hej til alle, at have kigget på mere end et produkt, som skalaer, bil forstærkere .... Jeg tror, ​​at tårnene er meget fattige. Men måske det er på grund af de lave omkostninger. Jeg foretrækker ikke at gå ned i pris, og opretholde meget god kvalitet! Bye. [/Quote] Den dårlige kvalitet er for det meste design og lavet af Kinas indfødte små virksomheder. Disse comanies har næsten ingen kvalitetskontrol system. Lavere omkostninger er deres første mål. Men Kina også levere høj kvalitet OEM-produkter. Kvaliteten afhænger af kunderne requirment og fabrikkerne, du samarbejder med. Selvfølgelig, jo højere kvalitet, jo højere pris. mike

Jeg ønsker Elektronisk enhed firmaadresse fra Shangai, hvis ethvert organ har oplysninger, så send mig e-mail. En kvalitet med lave omkostninger forsamling.

Er Beijing eller Shenzhen, eller et sted tæt på Shanghai OK for dig?

Interessant tråd. Som distributør for Home Automation elektronik, kan jeg fortælle dig, at en stor procentdel af elektronikken er fremstillet i Kina. For det meste er kvaliteten virkelig meget god. Det vigtige ting, tror jeg, er den virksomhed, som har QA og support af produkterne. Martin Custer www.AutomatedOutlet.com

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back