Hvad vil forstærkeren i Trust SP-2200?

G

Guest

Guest
Hej!
Jeg har et spørgsmål om billige højttalere, men snarere den samme forstærker.Producent sj2025 ben stak straks, og jeg kan ikke finde noten ark.Wzmacniaczyk 9V/0.15A transformer leverer strøm, der er omkring 1.35w.Eller, som jeg vil give en større transformer, sådan 9V/0.5A spille højere med mindre forvrængning?På internettet er det skrevet, at de 2 W RMS, og den pakke, de gav op 5W, men det er stærkt overdrevet.Hvordan?Du hjælper?: Wink:

Han kender forstærkere arbejder kollega?Mere magt og du kan få, men det er forbundet med større forvrængning og forøge effekten med mere varme.Desuden er spillet det ikke værd stearinlys til hvad er forskellen, om du har en 1.3W eller 1.5W?I dag forstærker 15W større end den udgift er ikke som 20lat siden, så jeg tror ikke, at det var i hvert fald omkostningseffektive.

Nå, er enig, men sandsynligvis vil være mindre forvridning i hits 4.5w end 1,35 til det maksimale niveau?Hvad jeg mener er, at jeg allerede har 9V / 0,5 A, og virksomhedens nyttig for mig at Little Gem II.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back