Hvem definerer Board Outline TP / CAD?

B

binu G

Guest
hej

I et skræddersyet produkt developement,
som vil få ansvaret for placering af stik og bestyrelse skitse
for PCB.

Det skal ske ved EDA engg eller en CAD engg.

kan nogen forklare derefter Standard brugerdefineret produkt design flow.

tak

Binu G

Når du gør tilpassede produkter, er det bydende nødvendigt, at du får en mekanisk Tegning fra Mechanical Eng.eller Drafter.Det bør indeholdt bl.a. tykkelsen af bestyrelsen baseret på skema faktor, højde begrænsning Top og Bot.Dimension af den skitse, stilling pin 1 af enhver kritisk stik, holdninger monteringshuller, hvis nogen.og helst holde område, der er påkrævet ved lukning.
Hvis du udstikker PCMCIA type kort, der er mekaniske tegninger og specifikationer er baseret på Card Bus stik eller PCI-stik, der kommer med alle producenter datablade.
Jeg for en aldrig starter et bord, medmindre jeg har en god og klar mekanisk tegning.

Held og lykke,

Majnoon

Normalt når et produkt kabinettet er defineret. Begge sider er nødt til at tale.og kompromis. Er aldrig en ene side discution. den mecahnical fyr ønsker at gøre et godt stykke arbejde at sætte lyd mekanisk structutes .. Men de kan være på vej af elektronik, som ikke kan flyttes ..Jeg har en masse håndholdte design i fortiden .. og ejeren af produktet ønskede at ligne det.CAD fyr vil ændre det til at være mekanisk lyd. Og jeg vil rette det så electrionics passer ..Og det vil gå flere runder af denne lille leg.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back