hvem der gør SI / PI simuleringer: HW ingeniør eller layout designer?

B

buenos

Guest
hvem der gør SI / PI simuleringer: HW ingeniør eller layout designer?

og alligevel, hvor meget kontrol, er ikke den hardware ingeniør har over layoutet:
kan han sige til layout ingeniør dette? - "sætte disse 10 kondensatorer her og ikke der" eller "sætte opsigelse her" eller "gøre dette splitplane bredere" ...

der angiver lag stackup, materialer, spore bredder, fodaftryk assigments, bus-lag assigments ...

Jeg gør SI / PI analyse som et PCB-designer, og også hvad jeg gør hvad HW eng.direktivet, vil gøre op funktion bord.Type af komponenter og særlige placering af dem er pligt til bord designer og vi som layout designere skal adlyde!

util nu, var jeg gør alt om projekterne.
men nu, jeg ønsker at ændre et job, og som jeg kan se, der er adskilt holdninger overalt: HW design ingeniør, og layout designer.
så tænker jeg på at arbejde som HW design ingeniør, så jeg ville det ikke gøre layout længere.men jeg ville gerne vide, om jeg kan fortsætte med at arbejde med signal integritet eller ej.Thats faktisk en af de bedste dele af det hele for mig.

Johnson, dit bord / hw ingeniører dont gøre simuleringerne selv?de spørger dig om at gøre det?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back