Hvem kan fremstille en prototype af en PCB?

Y

yassin.kraouch

Guest
har nogen idé om en producent, der kan manufactuer ett prototypen på min egen kreds?

Mener du en bar PCB eller til at samle den så godt? For bare PCB jeg bruge PCB-Pool. Keith

nej det er ikke barePCB, ja jeg finde PCB pool på internettet, men hvordan Cani samle mine PCB, hvad er den fil, for at få en PCB, og hvordan type betaling, de acceptere? Min PCB er SMD,

Hej, Du skal have en "BOM" = komponent liste med alle relevante data for bestilling af stykker / komponenter, som (ev. foretrukne) producer / Type Nr, versioner koder, begivenhed. Distributører / kilder, som du foretrækker ... Than tolerancer / power / Work-Spændinger / størrelse (SMD) ... Alle data for absolutly rydde determinating en komponent! For befolker fra en virksomhed (f han vil gøre det automatisk) skal du bruge en maske film / data-fil (schablone for loddepasta udskrivning) og en fil med pick-up point / data-fil (eller du har deres på dine komponenter / bibliotek), som altså lim peger også, hvis en SMD PCB er både befolket side (i biblioteket til at levere fra dig, så godt ...) ... Selvfølgelig en montage skema / populationer drowing med alle dine ref-des på rette sted og som bedste værdier fra dine komponenter også. For at afslutte eventuell nogle bestemt foreskriver montage instrucions ... Disse er relativt nemt :) Hvis det vil MANUELL befolket, nogle enklere er din proces / færre dokumenter der er nødvendige, men mere tid også for tho arbejde personligt: ​​normalt er end dyrere ... Jævnligt er bedre at sige til et firma, "(som generel virksomhed / firma), købe for mig komponenter, for PCB fra din partner / leverandør og befolke / begivenhed teste for kortet;. Du har nogle easyer / kvaliteten er bedre og så videre ... K.

Leder du efter PCB prototype. Du kan medtage så mange designs du ønsker i panelet størrelsen A3 (12 * 16 tommer) eller A4 (8 * 11 tommer). Venligst tjek Wara Micro warapcb.com / pcb_prototype.php Prisliste A4 (8 * 11 tommer) enkeltsidede = $ 79 Dobbeltsidede = $ 139 A3 (12 * 16 inches) Enkeltsidet = $ 99 Dobbeltsidet = $ 169 [color = "Silver"] [size = 1] ---------- Indlæg tilføjes 10:59 ---------- Forrige post var på 10:56 ---------- [/size] [/color] Ser man for PCB prototype. Du kan medtage så mange designs du ønsker i panelet størrelsen A3 (12 * 16 tommer) eller A4 (8 * 11 tommer). Venligst tjek [url = http://www.warapcb.com/pcb_prototype.php] Wara Micro Circuit ::: Print Circuit Board Menufacturer [/url] Prisliste A4 (8 * 11 inches) Enkeltsidet = $ 79 Dobbeltsidet = $ 139 A3 (12 * 16 inches) Enkeltsidet = $ 99 Dobbeltsidet = $ 169

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back