hvilke bøger til at henvise, hvis brugen skematiske indrejse

I

iamczx

Guest
Som title.If skal bruge den tilstand af skematiske indrejse til at designe digitale kredsløb, Hvilke bøger er bedre for refenrence?

Tak på forhånd

1.Principper for CMOS VLSI design: En systemorienteret perspektiv

2.Application-Specific Integrated Circuits

Jeg spekulerer på, hvorfor du bruger skematiske indrejse måde at designe, kan u fortælle nogle gode eksempel eller værktøj, der ved det?

Hvad mener du med ", som bogen"?Hvis du ønsker at bruge en skematisk opsamling, kan du læse dens manuelle og bruge det.Hvis du ønsker at vide, hvordan man udformer en digital / analog kredsløb, skal du følge udformningen strømmen af dem.Med andre ord har du til at studere grundlæggende af digital / analog design principper.De første undersøgelse om digital logik design, så HDL-baseret design og ....

Hilsen,
KH

hvis u vil bare vide, hvordan bruge de værktøjer, kan u se den hjælp doc, for design u savn en bog om digital IC

Tak for alle.
Jeg ønsker at finde en sådan bog med nogle fælles hjælp logiske kredsløb, som tæller, skift register.Selv om de er simple, men når jeg bruger den skematiske indrejse
metode, jeg var nødt til at udlede den fra sandt tabellen og derefter indtaste dem ..
Så jeg ønsker at finde en refenrence bog ...

TakLagt efter 6 minutter:sxqzj skrev:

Jeg spekulerer på, hvorfor du bruger skematiske indrejse måde at designe, kan u fortælle nogle gode eksempel eller værktøj, der ved det?

hej
den bedste bog er ASIC bog af Smith.its really forklare dig det grundlæggende.
anden bog, du kan se er
CMOS-system designet af WASTE.this bog gør det muligt at se i systemet niveau prespective.

smith_kang skrev:

hej

den bedste bog er ASIC bog af Smith.
its really forklare dig det grundlæggende.

anden bog, du kan se er

CMOS-system designet af WASTE.this bog gør det muligt at se i systemet niveau prespective.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back